Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 28 sierpnia 2013

December ft. EB - The taste of your lips 2013


December feat. EB - Smak twoich ust

Och yeah
All Star i December i EB
Kiedy się zakochuję
To będzie na zawsze
To miłość
Powiedz, że mnie kochasz

Pod niebem, na oceanie, jesteś przy mnie
Mam nadzieję, że ten czas jak sen nie roztrzaska się
Na piasku piszę swoje imię, a obok moje
Nawet słońce na nas świeci
Dziecinko, jestem w tobie zakochany
Boję się obudzić z tego snu
Dziecinko, jestem w tobie zakochany
Bądź ze mną na zawsze przy mnie

#Przyszłaś do mnie z jasnym uśmiechem
Jak fale, przelewa się szczęście
Przyjdź w moje ramiona pod niebieskim niebem
Kocham cię, która jesteś w moich objęciach

Jak mogę opisać smak twoich ust? To cukier
Mijam słodycz i przed wrotami niebios
Wieje wiatr, przeczesuję twoje włosy
Biegnę do ciebie, ponieważ tęsknię za tobą

Kiedy opieram się o twoje ramiona, słyszę anielski chór
Ciągle go słyszę, posłuchaj mojej historii
Zakochałam się, chcę cię kochać chłopcze
Uch zakochana w tobie

Układam głowę na twoich kolanach
Ciepło zasypiam
Słyszę piosenkę, którą śpiewasz, słyszę twój głos
Nawet chłodna bryza sprawia, że dobrze się czuję
Twoje dłonie dotykają moich włosów

Dziecinko, jestem w tobie zakochany
Nie mogę wyobrazić sobie bycia bez ciebie
Dziecinko, jestem w tobie zakochany
Bądź ze mną nawet w mojej przyszłości

#

Chcę cię pocałować w twoje słodkie usta
Moje wybuchające serce łomoce
Nawet kiedy lato się kończy i nadchodzi zima
Nie będzie mi zimno, ponieważ tutaj jesteś

Przyszłaś do mnie z jasnym uśmiechem
Jak fale, przelewa się szczęście
Przyjdź w moje ramiona pod niebieskim niebem
Kocham cię na zawsze

Jesteś przy mnie
Odpoczywając na moich kolanach
Szepcząc miłość
Ty

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...