Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 14 sierpnia 2013

Phantom - I already know 2013


Phantom - Już wiem

Już wiem, patrząc na twoją twarz
Już wiem, nawet jeśli nie wygłosisz mi długiej przemowy
Jak bardzo mnie kochasz
Jak bardzo ci na mnie zależy

Już wiem, jak bardzo ci na mnie zależy, na mnie, który jestem bezwartościowy
Nawet jeśli tego nie mówisz, mówią mi to twoje oczy, które na mnie patrzą
Jestem wdzięczny za samo to, że pojawiłaś się w moim życiu
Nawet nie wiem, czy mogę otrzymać tą niezasłużoną miłość

Nie wiem, ale wtedy w moim sercu padał deszcz
Szczęście jedynie mnie unikało
Moja miłość może wydawać się bardziej tchórzem niż wojną
Ale ty dałaś mi odwagę, mówiąc mi, że mogę to zrobić
Że świat jest wciąż ciepły
Twoja mała dłoń mocno trzymała moją
I nie puszczę jej

#Już wiem, tylko patrząc na twoją twarz
Już wiem, nawet jeśli nie wygłosisz mi długiej przemowy
Już wiem, twoja twarz mi to mówi
Zawsze stoisz za mną
Już wiem, zostałaś ze mną nawet wtedy, gdy bolało
Objęłaś nawet moje winy
Teraz cię przytulę, jesteś moją ostatnią
Wiesz to

Kiedyś ciągle mówiłem, że jest ciężko, a ty autentycznie mnie słuchałaś
W ciemne noce, które było ciężko przejść samotnie
Szłaś ze mną po ścieżce moich snów
Zniszczyłaś dla mnie każdą dużą ścianę
Najpierw myślałaś o moich bezwartościowych zmartwieniach
Kiedyś znosiłem to z dumą, skoro odeszło szczęście
Ale ty, przez ten koncert, uczyniłaś mnie główną postacią
Teraz wiem wszystko, jesteś tą, która mnie stworzyła
Dlatego mogę oddychać i żyć
Teraz wszystko jest dla mnie takie cenne
Cała nienawiść, która za mną podążała, została za mną
Dziękuję, że obdarowałaś mnie takim życiem
Że pozwoliłaś mi być kochanym
Że zostałaś przy mnie

#

Ciągle jest mi przykro, że tak bardzo mi brakuje
Znam twoje serce
Już wiem, nawet jeśli nie mówisz, że mnie kochasz

#

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...