Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 22 sierpnia 2013

Dynamic Duo - Return of the kings 2013


Dynamic Duo - Powrót królów 
Przed wspinaczką po schodach, pozwalam sobie na kilka chwil medytacji lub modlitwy
Uspokajam bicie serca i wchodzę na szczyt sceny
Hipnotyzuję sam siebie, by stać się gangsterem lub bestią
Umieszczam obłęd w swoich oczach
Bitwa nerwów z tłumem setek lub tysięcy ludzi
Po wygraniu tego, pozwalam by mój głos wraz z bitem wmieszał się w powietrze
Po wylaniu z siebie zlości, bólu, miłości i zabawy, jest bis
Jedna piosenka, jeśli jest przyjemnie, może kilka więcej - endorfina eksploduje
Moje bębęnki w uszach zostaja ogłuszone przez zjedzenie zbyt wielu wrzasków tłumu
Gdy wszyscy skaczą, ja ryję mrożące krew w żyłach duchowe oddziaływanie
Ale wciąż nie przezwyciężyłem moich napadów paniki
Nie pracuje w dwóch branżach, idę tylko jedną drogą
I świadomośc jaką dzięki temu zyskałem jest jak pustynna karawana szukająca oazy
Mój cel podróży jest ciężki, nie ma nawigacji
Cierpliwość powoli osadza się na utraconej rękojeści 
#Każde inne miasto, do którego pojedziemy (weź głęboki oddech)
Jak z przyzwyczajenia, my dwaj wychodzimy na scenę (podnieś ręce wysoko)
Ruszamy się i krzyczymy jakbyśmy byli jednością z głosem jak lew
(Oświetlamy scenę ogniem przez długi czas od ponad dziesięciu lat
Skakaliśmy jak szaleńcy, pociliśmy się i nauczyliśmy życia
Pasja to jest to, co sprawia, że dziś znów stoję na scenie
Oślepiające światło i krzyki tłumu, obudziły dwa śpiące lwy)
Scena jest jak moje pole walki
Od 2000 roku, kiedy złapałem mikrofon 
Jestem kombatantem, który pokonał wiele przeszkód
Jestem gotowy do walki, kiedy tylko jest
Nieważne czy wygram czy przegram, będę to robił do końca bez żalu 
Nie obchodzi mnie, czy jesto mała czy duża, nawet jeśli czasami nie ma sceny 
Występowałem na brudnej ziemi, pijąc kurz i piach
Nawet na poligonach wojskowych, walczyłem, aż mój głos eksplodował 
Nigdy nie powiem słów o odejściu
Ponieważ kocham życie, które przepływa przez pot w dół mojej szyi 
Powiem o mojej prawdzie, o mnie, który lśni między poszczególnymi momentami w moim sercu 
Nie będę obwiniał mojej ciekawości o te momenty, że nie dostosowała się do moich ideałów  
Znajdę odpowiedź z dzięki procesowi wypełniania moich braków
Jestem jak przeciążony silnik, idę w kierunku mojej granicy
Nie będę krążyć wkoło, wkoło jak tchórz chociaż się boję, parzę prosto w rzeczywistość 
#
Gorąco, ryk tłumu, linia basu 
Mój głos, krople potu 
Moment, w którym to wszystko się miesza, dostaję dreszczy jak magia 
ty mojego serca stają się okrągłe
Miejsce, gdzie te rogi się spotykają, gdzie wszystko staje się jednością 
Fale emocji zderzają się
Moje serce, które pomija pasję, trzęsie się mocno, uderzając w mój mostek 
Rozbija się, mój głos staje się głośniejszy, moje plecy skręcają się jak strzała  
Zostaje zabarwiony płynącym potem, na moim sercu zostaje namalowany czarno biały obraz 
Po ucichnięciu aplauzu, na momenodpycham na bok to puste uczucie 
Znów trzymam w ręce długopis i wpycham siebie do jaskini 
Koniuszkiem pióra i kawałkiem papieru wylewam swoją prawdę 
W ciemnościach odkrywam małe światło 
Gdy krzywy znak zapytania w moim sercu prostuje się, mam nadzieję, że będę mógł spokojnie zasnąć 
#

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...