Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 10 sierpnia 2013

BIGSTAR - The same girl/ Poisonous girl 2013


BIGSTAR - Ta sama dziewczyna/Trująca dziewczyna

Pie*rzona s*ka
Wiesz, kim jesteś
Pie*rzona s*ka
Pie*rzona s*ka
Yeah, skończyłem z tą laską

Jesteś czymś innym, jak mogłaś mnie bez mrugnięcia okiem oszukiwać 
Jestem takim głupcem, tylko dlatego, że jesteś ładna
Wierzyłem we wszystko, co mówiłaś

Tak jak inaczej się czujesz przed i po wyjściu z łazienki
Bardzo się różnisz od siebie na początku i na końcu
Sprawiłaś nawet, że się zastanawiam, czy jesteś tą samą osobą
Co w ciebie wstąpiło, że tak bardzo się zmieniłaś?
Jesteśmy gorsi niż tylko znajomi, ale nie zrozum tego źle
Nie jestem w stanie dać sobie z tobą spokoju
Ponieważ nie radzę sobie wystarczająco dobrze, żebyś była zazdrosna i żałowała, nie martw się

#Jesteś taka trująca, jesteś po prostu tą samą dziewczyną, złą dziewczyną
Jak odcięty kawałek przędzy, bardziej jak wróg niż obcy, jesteś taką dziewczyną, podłą dziewczyną

(Dlaczego) o co chodzi z tymi zimnymi oczami w dzień, kiedy mnie zostawiłaś?
Co zrobiłem nie tak? A może to nie było dla ciebie wystarczające?
(Dlaczego) kiedyś poznasz kogoś takiego jak ty
Czy wtedy się dowiesz?

Muszę wyjąć twoją truciznę jak przy otwieraniu zamka
Muszę mocniej gryźć, żeby być bardziej trujący niż ty
Muszę o tym zapomnieć, jakby ugryzł mnie wściekły pies
Jeśli reaguję, to tylko strata czasu, zanim to stanie się zbyt brudne, uspokój się
W porównaniu do twojej drogiej dumy, twoja miłość jest tania
Masz tańszy umysł niż dziewczyny na ulicach
Ale to było całkiem przyzwoite jak na jednorazową przygodę
Wpadnę jeszcze raz, kiedy będę miał czas

#

Byłem głupcem wierząc, że tym razem będzie inaczej
Myślałem, że ona była wyjątkowa, ale one wszystkie są takie same
To moja wina, że piłem, chociaż wiedziałem, że później będzie boleć
Też jestem do niczego

#

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...