Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 27 sierpnia 2013

Baek Ji Yong - Is crying 2013


Baek Ji Yong - Płacze

Pocieram swoje drżące ręce
Przygryzam suche usta
Ale łzy, które wybuchają ciągle się sączą
Więc cały dzień ciągle płaczę

Ciągle szepcze twoje imię, ale nie ma odpowiedzi
Moje ręce wyciągają się do ciebie, ale to tylko puste miejsce
Trzymałam moje bolące serce i płakałam i płakałam
Ale nie mam pewności siebie, żeby cię roztopić

Moje serce boli
Znowu płaczę
Kiedy samotnie trzymam moje rozerwane serce
Moje serce boli
Nawet bardziej płaczę
Mój niemy ból staje się nawet większy
Bez słowa płakałam

Ciągle szepcze twoje imię, ale nie ma odpowiedzi
Moje ręce wyciągają się do ciebie, ale to tylko puste miejsce
Trzymałam moje bolące serce i płakałam i płakałam
Znowu rozkwitłeś w moich łzach

Kocham cię
Dlaczego nie odpowiadasz?
Samotnie wołam cię tysiące razy
Kocham cie
Dlaczego nie odpowiadasz?
Mój cichy płacz staje się głośniejszy
Bez słowa moje serce płakało

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...