Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 5 sierpnia 2013

24K - So, how much?/How much do you need? 2013


24K - Więc ile?/Ile potrzebujesz?

Och moja dziecinko, co robi moja dziecinka?
Aw, dlaczego znowu jesteś zła?
Dziecinko, moja dziewczyno, znowu jęczysz
Ok, cokolwiek to jest, powiedz mi, oppa* ci to kupi

Ile potrzebujesz? x4

#Od stóp do głów jestem luksusowy
Wszyscy na mnie patrzą, jestem królem świata
Ale nie dbam o to, jestem VIP'em
Moje pieniądze są gotowe dziecinko

Yeah, ile potrzebujesz?

Och moja droga, moja dziecinko, co znowu nie tak?
Aw, oppa jest tutaj
Hej moja dziewczyno, powiesz mi powoli
Aw dziecinko, oczywiście oppa ci to kupi
Ile potrzebujesz? x2

Tylko numer 1
Nie ważne co inni mówią, nie dbam o to, mam już wszystko
Witaj w moim VIP Room'ie dziewczyno!

Zacznijmy tą imprezę

#

(Och! Moje pieniądze są gotowe dziewczyno)

Wspaniały i luksusowy
Mogę dać ci wszystko, czego pragniesz
Och och tylko jeśli pragniesz dziecinko
Ile potrzebujesz?

*kilk

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...