Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 30 lipca 2013

XIA Junsu - Fantasy 2013


XIA Junsu - Fantazja

#Sprawiasz, że moje serce galopuje, tutaj i tam, moja dziewczyna
Sprawiasz, że zapiera mi oddech, tutaj i tam, moja dziewczyna
Piękne dziewczyny na świecie
Dziewczyny dziewczyny dziewczyny dziewczyny
Dziewczyny dziewczyny dziewczyny

Budzę się o szóstej rano
Nawet przed oczami mam radosną rozterkę
Wstaję i bezwiednie o niej myślę
Ona jest taka gorąca, ona jest wszystkim, co mam
W jednej kieszeni jest mój iPod
Z seksownym krokiem powiedziałem o mój Boże
Znowu to powiem
Ona jest moją dziewczyną

(Ej, jak masz na imię dziewczyno)
Twoje długie nogi (Ech ej)

(Sprawiasz, że mówię cholera dziewczyno)
Wszędzie jest impreza

(Wiesz, załapałaś moją grę)
Krótka spódnica albo krótkie spodenki
Ona się ze mną bawi
Powiem ci to dziewczyno

#

Idę ulicą o poranku
Stąd i stamtąd, słyszę jej słodki głos
Tylko ze ślicznym uśmiechem
W jednej chwili zapiera mi dech
Ona jest taka gorąca
Ona jest wszystkim, co mam
Moje ciało po prostu za tobą podąża
Pozwól mi być swoich kochankiem
Poznajmy się

##Sprawiasz, że moje serce galopuje, tutaj i tam, moja dziewczyna
Sprawiasz, że zapiera mi oddech, tutaj i tam, moja dziewczyna
Piękne dziewczyny na świecie
Dziewczyny dziewczyny dziewczyny dziewczyny
Dziewczyny dziewczyny dziewczyny
Lubię je, dziewczyny

Codziennie bądźmy razem
Kocham cię jak Kim i Kanye*
Tak miękko
Mogę być bardziej niż szczęśliwy

## x2

Sprawiasz, że moje serce galopuje, tutaj i tam, moja dziewczyna

*chodzi o związek Kim Kardashian i Kanye West'a

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...