Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 16 lipca 2013

INFINITE - Mom 2013


INFINITE - Mama

Jak powinienem zacząć to niezręczne wyznanie?
Co głupio i lekkomyślnie odpychałem
Myślałem, że to w porządku być takim, ponieważ nie wiedziałem, że cierpiałaś
Następnym razem, następnym razem, odpychałem to i teraz w końcu ci mówię

#Kocham cię, naprawdę chciałem ci powiedzieć, kocham cię
Pospolite słowa, ale słowa, których nigdy ci nie powiedziałem
Ponieważ zawsze jesteś blisko, ponieważ zawsze mówiłaś, że jest w porządku, myślałem, że było dobrze
Dla ciebie, przez ten cały czas tylko otrzymywałem
Piosenka dla ciebie, chcę ci ją ofiarować, tobie, która cierpiałaś
Chociaż za tobą tęskniłem, chociaż chciałem mieć od ciebie wieści, tak jak zawsze, znowu się spóźniam

Jak zabawki, które otrzymywałem dzięki błaganiu cię, kiedy byłem dzieckiem
Jakby była moja, myślałem, że otrzymywanie twojej miłości było naturalne
Teraz ci ją zwrócę

#

Nawet jeśli świat na mnie naciska, nawet kiedy czuję się jakbym był sam
Zawsze okazywałaś mi niezmienną miłość
Teraz się zmienię, będę lepszy

#

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...