Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 4 lipca 2013

ICON - Alive 2013


ICON - Żyję

I C O N

Wszytko idzie na opak
Boję się - rozwiązałem swoje problemy i uśmiecham się, ale
Jestem samotny

Moje serce jest zdeptane
Moje marzenia ciągle są rozrywane
Czy ta ścieżka, którą teraz idę, jest właściwa?
Gdzie jestem?

Nawet jeśli moje marzenia się załamią
Chcę je na chwilę odłożyć
Chcę na chwilę zamknąć oczy

Mam się dobrze

#Nawet jeśli moje marzenia się załamią
Chcę znowu się podnieść
Chcę znowu je odnaleźć
Będę walczyć walczyć walczyć

##Bo żyję
Bo żyję
Żyję żyję

###Jedno życie, nie poddawaj się
Potrząśnij tym, dopóki nie upadniesz upadniesz!

####Jedna szansa
Nie pauzuj
Zachowaj swoje marzenia marzenia!

#####Bez pracy nie ma kołaczy!
Będę walczyć!

#######Nie poddawaj się
Nie nie
Poddawaj się!

Moje serce staje się słabsze
Moje marzenia są zmiatane
Czy to słuszne?
Boję się

#
##
###
####
#####
######
###
####
#####
######

Będę walczyć
Będę walczyć
Będę walczyć walczyć walczyć

Mam się dobrze

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...