Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 4 lipca 2013

ICON - Baby 2013


ICON - Dziecinka

#Dziecinka dziecinka dziecinka
Tak ty, to ty

Dziecinka dziecinka dziecinka
Tak ty, to ty

Moja dziewczyna jest seksowna nawet tuż po przebudzeniu
Dziewczyna, która jest śliczna nawet bez makijażu
Dziewczyna, która sprawia, że moje serce galopuje
Dziewczyna, która wygląda uroczo, nawet kiedy jest wściekła
Dziewczyna, której usta są słodsze niż czyjekolwiek
Dziewczyna, która kilka razy dziennie mnie rozpala
Dziewczyna, która sprawia, że mam ochotę wybuchnąć
Moja dziewczyna

#

Facet, który biegnie do ciebie, kiedy jesteś chora
Facet, który może stać się twoim lekarstwem
Facet, który robi wszystko, co sprawia, że twoje serce galopuje
Facet, który zwalnia, jeśli mówisz, że wszystko zbyt szybko się posuwa
Facet, który czyta w twoich oczach
Jeśli teraz tego pragniesz, ja też całkowicie tego pragnę
Sprawmy, żeby wszyscy poszli i bądźmy razem sami
Jestem niedobrym facetem, który cię rozgrzewa

#

Nie uśmiechaj się tak
Jesteś moim aniołem, moją miłością
Dziecinko, nie ufaj mi za bardzo
Dziecinko, dzisiaj wieczorem nie chcę pozwolić ci odejść

x2
Przyjdź i pocałuj mnie
Chcę cię codziennie kochać
Być razem
Każde życie rozkwitnie

x2
Dziecinko jesteś moja
Dziecinko jestem twój
Dziecinko
Tak ty, to ty

Przyjdź i pocałuj mnie
Chcę cię codziennie kochać
Być razem
Każde życie rozkwitnie
Tak ty, to ty

Przyjdź i pocałuj mnie
Chcę cię codziennie kochać
Być razem
Każde życie rozkwitnie

Powinienem cię pocałować?
Moja ukochana

Dziecinka

angielskie tłumaczenie pop!gasa



live

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...