Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 10 lipca 2013

Geeks - Fly 2013


Geeks - Wzleć

Potrzebuję tylko twojej miłości, potrzebuję cię
Potrzebuję tylko twojej miłości, potrzebuję tylko ciebie

Kiedy jest ci ciężko, będę tym, o kogo możesz się oprzeć
Chociaż wciąż jest niezręcznie, chociaż wszystko się zmienia, po prostu mi zaufaj

Kiedy jest mi ciężko, będziesz tą, o kogo mogę cię oprzeć?
Chociaż wciąż jest niezręcznie, chociaż wszystko się zmienia, broń mnie

Wtedy możemy wzlecieć
Wtedy możemy wzlecieć

#Wzlećmy razem do nieba
Zapomnij o deszczu i wietrze
Musisz mi tylko zaufać
Wymaż wspomnienia dnia wczorajszego
Teraz chwyć moją dłoń i chodź za mną, i rozłóż swoje skrzydła
Ucieknij z tego skomplikowanego labiryntu
Ty i ja, tylko nas dwoje

##Uch raz to zaśpiewaj
Nakręć dzisiaj nieznacznie niebezpieczny film akcji
Ty i ja jesteśmy dzisiejszymi gwiazdami filmowymi
Zmierzamy na zachód, zmierzamy na wschód
I powiem, że to wycieczka w świat
Po prostu wyjedź gdziekolwiek chcesz
Od zmierzchu do świtu

Wtedy możemy wzlecieć
Wtedy możemy wzlecieć

Potrzebuję tylko twojej miłości, potrzebuję cię
(Potrzebuję tylko twojej miłości, żebyśmy mogli wzlecieć)
Potrzebuję tylko twojej miłości, potrzebuję tylko ciebie
(Potrzebuję tylko twojej miłości)
(Potrzebuję tylko twojej miłości miłości)

Nawet jeśli czasami jestem zmęczony
Musisz tylko być przy mnie
Po prostu zapomnij o tym, co złe
Jest w porządku, będziemy się mieć dobrze

Wtedy możemy wzlecieć
Wtedy możemy wzlecieć

(Wtedy możemy wzlecieć)
(Wtedy możemy wzlecieć)

#

(Wtedy możemy wzlecieć)
(Wtedy możemy wzlecieć)

Potrzebuję tylko twojej miłości, potrzebuję cię
(Potrzebuję tylko twojej miłości, żebyśmy mogli wzlecieć)
Potrzebuję tylko twojej miłości, potrzebuję tylko ciebie
(Potrzebuję tylko twojej miłości)
(Potrzebuję tylko twojej miłości)

##

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...