Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 13 lipca 2013

A-JAX - Thank ya 2013


A-JAX - Dziękuję ci

#Zamknij oczy i przyjdź w moje ramiona
Dziękuję ci, dziękuję ci, mam tylko ciebie
Chwyć moją dłoń i tylko przyjdź do mnie
Tak, chcę cię kochać
Tak, chcę cię kochać, dziękuję ci
Dziękuję ci
Dziękuję ci, dziękuję ci

Odrobinę bliżej
Te słodkie oczy

W ogóle nie musisz się starać
Możesz po prostu bez zmartwień przyjść w moje ramiona

Wiesz, że sprawiasz, iż moje serce galopuje
Twoje słowa, twoja twarz, wszystko

Tylko ty możesz uczynić mój świat pięknym jak sen
Dziecinko och yeah och

##Tak, ty, nigdzie nie idź
Tak, ty, nie denerwuj się
Tak, ty, tak, ty
Bądź ze mną tak jak teraz

#
##

Mocno będę cię obejmował, powiedziałem, zamknę cię w swoich ramionach
Chcę tylko stanąć z tobą twarzą w twarz i patrzeć na ciebie och dziewczyno

Odrobinę dłużej mi szepcz
Wypełnij moją chciwość

Codziennie, dziewczyno, było tak samo, chłopcze
Teraz nie muszę wracać do tych dni
Proszę, powiedz mi, że to nie jest sen

Dziękuję ci, dziękuję ci dziewczyno
Mój romans się nie rozpadnie, dziękuję ci

##
#

Pieściłaś mnie i pocieszałaś
Dziękuję ci, dziękuję, że tu jesteś

Och poczekaj, zatrzymajmy teraz czas
Ty i ja, tak jak jesteśmy och och och ty

#

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...