Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 5 czerwca 2013

Rainbow - Suneshine 2013


Rainbow - Słoneczko

Zostałam trafiona przez strzałę Kupida
Moje serce zostało skradzione
To miłość jak los

Twój uśmiech jest anielski
Chcę cię uczynić moim mężczyzną
Nie wiem, nie wiem jak skraść twoje serce

#Raz, dwa, trzy powinnam do ciebie podejść?
Trzy, dwa, jeden, powinnam ci wyznać uczucia?
Chcę być w twoich objęciach i powiedzieć ci

##Mruga mruga, świecisz, jesteś moim słonecznym chłopcem
Osoba jak światło słoneczne, och mój chłopcze
Moje serce jest zdenerwowane i drży

###Wiesz, jak się czuję? Jesteś moim słonecznym chłopcem
Osoba jak morze, och mój chłopcze
Skradłeś moje nieśmiałe serce

Dalej Jerry, dalej Jerry, dalej Jerry chłopcze x2
Czuję się całkiem dobrze, nie mogę przestać cię kochać
Dalej Jerry, dalej Jerry, dalej Jerry chłopcze

Roztopiłam się pod twoim spojrzeniem
Roztopiłam się jak sorbet
Co zrobię? Myślę, że to miłość

Chcę zostać przytulona jak dziecko
Chcę zasnąć w twoich ramionach
Nie wiem, nie wiem jak skraść twoje serce

#
##
###

Rozpalasz ogień w moim sercu dziecinko
Płonę, gorąco, szalenie gorąco
Dalej Jerry, złapię cię
Cały dzień, zaszaleję z tobą
Jesteś wyluzowanym dżentelmenem, jestem twoim jedynym słoneczkiem

##
### x2

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...