Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 10 czerwca 2013

Nell - Ocean of light 2013


Nell - Ocean światła

Zapomnij wszystko aż do teraz
Cicho zamknij oczy
Zniszcz ściany, które cię więzią

Czy wszystko co znałeś
Stanie się niczym?
Boisz się, że to takie się stanie?

Po prostu weź wdech i wydech
Twoje marzenia ze mną

#Jestem w ocenia światła
Moje marzenia oddychają
W olśniewających falach światła
Ponownie się narodziłem
Jestem w oceanie światła
Moje marzenia tańczą
W ogromnych falach światła

Ponownie się narodziłem
W oceanie światła

Uwierz w siebie, który staniesz się nowy
Cicho zamknij oczy
Narysuj siebie, o którym zawsze marzyłeś

Czy wszystko, w co wierzyłeś
Stanie się niczym?
Boisz się, że to takie się stanie?

Po prostu weź wdech i wydech
Twoje marzenia ze mną

# x2

W oceanie światła
W oceanie światła
W oceanie światła
Jestem w oceanie światła

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...