Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 18 czerwca 2013

Kim Ye Rim (Lim Kim) - Like you know it all 2013


Kim Ye Rim - Jakbyś wszystko wiedział

Nawet tak dobrze nie wiesz
Nawet nie wiesz wszystkiego
Więc dlaczego za każdym razem mnie karcisz

Mówisz o innej mnie
I z fałszywą prawdą
Karcisz mnie

Nie mam gdzie odpocząć
Piosenka młodej dziewczyny, która zgubiła swoją drogę
W tym znajomym lęku
I cisza, która zamieszkała we mnie
Nawet samotność staje się stłumiona

#Nie nienawidź mnie (mówiąc, że jestem kimś, kim nie jestem)
Nie nienawidź mnie (dlaczego wierzysz, że jestem kimś, kim nie jestem)
Nie nienawidź mnie (nie nienawidź mnie)

Z ludźmi, których nie znam
Inny wyraz twarz i ton
Czego ode mnie chcesz

Ze zdenerwowanym sercem ostrożnie
Stawiam jeden krok naprzód
Tak bardzo boję się tego świata


Nie mam gdzie odpocząć (odpłynęła w jakiś pusty sen na jawie)
Piosenka młodej dziewczyny, która zgubiła swoją drogę (machała diabolicznie cicho jak mim)
W tym znajomym lęku
I cisza, która zamieszkała we mnie
Nawet samotność staje się stłumiona


Nie nienawidź mnie (mówiąc, że jestem kimś, kim nie jestem)
Nie nienawidź mnie (dlaczego wierzysz, że jestem kimś, kim nie jestem)
Od jakiegoś czasu dusisz mnie (żadnych alarmów i żadnych niespodzianek, proszę)

#

Nie kochaj mnie

W zimny zimowy świt prowadzona przez czyjąś dłoń
Nie będąca w stanie powiedzieć żegnaj i rozłożyć się po odległym nieznanym niebem

Nieznani ludzie, wspólny szał świata
Musiałam się bronić
Musiałam tak się bronić

Musiałam się bronić
Musiałam się bronić

angielskie tłumaczenie Language By Music


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...