Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 18 czerwca 2013

BTS - I like it 2013

To nie jest oficjalny MV, ale bardzo go przypomina i jest zamieszczony na oficjalnym kanale BTS, więc  tutaj zamieszczam


BTS - Lubię to

Chcę być kochany...

Nie chcę być głupcem, chcę być cool
Chcę być kochany, taka sama miłość jak ty
Dziecinko, pragnę tego

Każde zdjęcie, które zamieszczasz
Lubi facet, którego nigdy wcześniej nie widziałem, kto to jest?
Och zgadza się, już nie jestem twoim chłopakiem
Naturalnie nacisnąłem twój numer, ale
Dzwonienie czy pisanie do ciebie wydaje się jakbym przegrywał
Jeśli nic nie powiem, nie wydaje mi się, że w ogóle cię obchodzę
Dlaczego nie ma tam guzika Nie Lubię?
Nie lubię tego, staję się tylko jednym spośród trzydziestu kilku facetów
Tutaj i tam, faceci lubią twoje zdjęcie
Komentując "spotkajmy się i zabawmy", "dlaczego jesteś taka ładna"
Uch walić to, wszyscy głupi sk*rwiele
Nie jesteś już nawet moja, ale dlaczego czuję, jakby cię ktoś mi odbierał?
Haha, tak świetnie sobie radzisz beze mnie
Nie chcę tego widzieć, przestań tak bardzo imprezować
Połykam przekleństwa, która rosną w moim gardle
I dzisiaj znowu klika Lubię... cholera

#Po tym jak się rozstaliśmy wglądasz lepiej, piękna kobieta
Irytująco, wciąż dobrze wyglądasz, piękna kobieta
Och piękna kobieta

Nie chcę być głupcem, chcę być cool
Chcę być kochany, taka sama miłość jak ty
Wiem, że to koniec

Nie chcę być głupcem, chcę być cool
Chcę być kochany, taka sama miłość jak ty
Dziecinko pragnę tego

Mój przyjaciel zalajkował twoje zdjęcie
I widzę, że twoja twarz wygląda o wiele lepiej
Oznaczasz oznaczasz zdjęcie, które zrobiłaś ze swoim nowym chłopakiem
Przez to, wykasowuję się we wspomnienia
Na tym świcie wszystko jest zatrzymane
Ale dlaczego wciąż kręcę się przy tym czasie?
Myślisz o mnie? (myślisz?)
Rozważam, powinienem kliknąć Lubię czy nie
Wiele razy się to powtarza
Twoje serce jest jak gilotyna
Dotkliwie mnie tniesz, ale
Jak ogr w tajemnicy idę do ciebie
I każdego dnia patrzę na twoje codzienne życie
Za każdym razem jestem zadręczony
Och cholera, myślisz o mnie? (myślisz?)
Kiedy rozważam, decyduję, żeby nie klikać Lubię

#

Czy ostatnio masz się dobrze?
Stałem się ciekawy i sprawdziłem zobaczyć i wszystkie polubienia lśnią
Ty, która żyjesz dobrze beze mnie
Dlaczego o tobie pomyślałem?
Jedyne, co mnie znajduje, to litość dla samego siebie
Kliknę na twoją twarz i odejdę
Ostatnio tak żyję bez ciebie
(Wiem, że tego chcesz)

#

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...