Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 14 czerwca 2013

Heyne - Dalla/Different 2013


Heyne - Inna

Widzą mnie i mówią
Jesteś inna, jakoś inaczej wyglądasz
Moja fryzura, moje ubrania są takie same jak zwykle
Ale mówią, że jestem ładniejsza
Może się zakochuję

Moje ramiona kiedyś co rano opadały, ale teraz
Moje serce trzepocze trzepocze
Inne ulicą nie słuchając muzyki
Tańczę sama
Zmieniam swoje życie

#Wczoraj.. dzisiaj... każdego dnia jest inaczej
Jeden dzień wydaje się teraz krótszy
To tylko to, że ty do mnie przyszedłeś
Teraz wszystko jest inne
Jak magik skradłeś moje serce
Kocham cię, kocham cię, kocham cię
Twój słodki głos w moich uszach

Miłość jest jak chodzenie po chmurach
Jestem dziewczyną, która zasypia myśląc tylko o tobie
Śpiąca

Jestem szczęśliwa, kiedy otwieram rano oczy
Ogromny uśmiech na mojej twarzy
Wypełniony myślami o tobie
Wstaję wcześnie, kiedy cię znam
Moje łóżko staje się zaskoczone
Zmieniam swoje życie

#

Nie zazdroszczę bohaterkom z dram
Mężczyzna dał mi o wiele piękniejszy świat
To jesteś ty

Jak magik skradłeś moje serce
Och skradłeś moje serce

Kocham cię, kocham cię, kocham cię
Twój słodki głos w moich uszach

Miłość jest jak chodzenie po chmurach
Cały dzień o tobie myślę i idę spać
Czuję się tak dobrze

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...