Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 17 maja 2013

SHINHWA - Acquianted guy 2013


SHINHWA - Mężczyzna, który wie

#Ale nie obchodzi mnie, nie obchodzi mnie
Nie wycofam się, z powodu tego faceta koło ciebie
Tylko ty, w ten sposób, nie pozwól mi odejść
Dziecinko nie pozwól mi odejść, nie zrezygnuję się

W chwili, w której cię zobaczyłem, zakochałem się w tobie
W chwili, w której wpadłem na ciebie w kawiarni, miałem pustkę w głowie

Nie mogłem powiedzieć moim przyjaciołom, nie powiedziałem im
Że ma już faceta

Obok ciebie jest inny facet, ktoś kto nie jest mną
Pewnie powiesz mu, że go kochasz
Zamykam oczy, wierzę w tą chwilę, wypowiem życzenie, ta noc jest długa
Ale ty patrzysz gdzieś indziej - kiedy na ciebie patrzyłem, już mnie zabrałaś
Ty jesteś właścicielem mojego serca, ale wiem, że nie powinienem tego robić

#

Nawet kiedy jestem w łóżku, nawet kiedy biorę prysznic, myśli o tobie wciąż są takie wyraźne
W porządku jeśli mnie przeklinają, jeśli mogę cię mieć, jeśli mogę cię skraść, mogę wszystko zrobić

Tak, wiem, mogę wydawać się złym facetem
Wiem, że zostanę ukarany za moje czyny, ale
Obejrzyj się na mnie, puść jego dłoń, pospiesz się i zostaw go
Tak, jestem szalony, jestem całkowicie niepoczytalny
Wiem, że też możesz czuć to samo co ja
Miejsce gdzie musisz być, jest dokładnie obok mnie
Chociaż masz chłopaka, nie obchodzi mnie to

Też tobą zachwiałem, twoje oczy mi to mówią, och pani
Już nie mogę tego zatrzymać, nie mogę tak dalej bez ciebie
Nie chcę płakać

Nie chcę płakać, naprawdę cię pragnę
Wiem, że to grzech, wiem, że nie powinienem tego robić
Bez ciebie

Bez ciebie, nie mogę pozwolić ci odejść, dziecinko nie mogę pozwolić ci odejść
Teraz muszę mieć twoje serce

Nie chcę cię widzieć z innym mężczyzną
Już nie chcę cię tylko obserwować
Coraz bardziej cię pragnę
Już nie będę się wahać, pozwól mi wziąć cię za rękę
Dziecinko, bądź moją dziewczyną (pragnę cię)
Pozwól mi być twoim nowym mężczyzną (potrzebuję cię)
On do ciebie nie pasuje
Ty też tak naprawdę go nie kochasz

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...