Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 4 maja 2013

N-Train - Do it 2013


N-Train - Zrób to

Pewnie próbowałaś uwięzić mnie w pułapce swoim trującym ciałem dziecinko
Pozostawiasz rozdarte blizny w moim ciągle pogiętym sercu - szalona
(Nawet raz) nie pokazałaś mi prawdziwej miłości - po prostu odejdź
(Nie mam nawet nadziei) nawet nie żałuję, to tylko moje serce

Lepiej teraz uciekaj
Złamię dwa serca
Dwa serca, dwa pulsy, które poszły na opak, zrób zrób zrób
Odejdź, te oczy, te usta, zrób zrób zrób x2

Może mi brakować tchu
To mój ostatni akt dobroci
Wymażę cię, która byłaś dla mnie jedyna
(Jak śmiesz ty ty ty)
Sprawiłaś, że waliłem w swoje serce

Znowu to zrobię
Wrócę na moje lśniące miejsce, zrobię to
Stwórz kąt, którego nikt nie może przekroczyć, zrób to
Rzecz nazywana łzami, jest tylko twoja
Znowu to zrobię zrobię zrobię zrobię zrobię
Zrobię zrobię zrobię zrobię zrobię zrobię

Yo, nawet kiedy odeszłaś, czekałem, pamiętając przebudzenie czy zaśnięcie
Chociaż nie potrafię ładnie mówić, znam miłość i wiem, że to nie było prawdziwe
Możesz próbować (udawać, że nie wiesz, ale)
Wiem, zaczynając od twoich oczu, to jest inne
(Chociaż udajesz, że nie wiesz)
Jesteś ciemiężcą
Wiem, że teraz mnie zostawisz

Dlaczego uśmiechasz się, kiedy mnie zostawiłaś?
To tak bardzo boli, czasami szukam cię jak wariat

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...