Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

niedziela, 12 maja 2013

Kim Bo Kyung - End of love 2013


Kim Bo Kyung - Koniec miłości

Próbuję być spokojna i uśmiechać się, ale
Twoje oczy są naprawdę spuchnięte
Kiedy widziałam twoje przekrwione oczy
Też cicho płakałam

Kochałam cię na zabój i
Wierzyłam, że to będzie wiecznie trwać
Nie ważne co inni mówili, byłam twoja
I powiedzieliśmy nigdy się nie zmieniajmy

Ta miłość odchodzi
Naprawdę tak kończymy?
Ta zła miłość, ta miłość, której już nie mogę kontynuować
Naprawdę odchodzi

Chociaż to koniec, jeśli teraz odejdę
Straciłam swoje skupienie i byłam po prostu bez wyrazu
Moje posiniaczone serce
Nic nie słyszało

Kochałam cię na zabój
Byłam taka szczęśliwa, że cię spotkałam
Przepraszam za moją niezdarną miłość
Nie możesz powiedzieć mi tych słów?

Ta miłość odchodzi
Naprawdę tak kończymy?

Coraz bardziej się oddalasz
Tak wiele wciąż ci nie powiedziałam
Wszystkie obietnice, które złożyłam tamtego dnia
Wszystkie teraz odchodzą

Dlaczego mnie kochałeś?
Moje serce krzyczało jakby miało wybuchnąć
Jakbym była szalona, trzymałam się ciebie
I płakałam, żebyś nie odchodził

Miłość odchodzi
Naprawdę tak kończymy?
Zła osoba, osoba, która bardziej będzie cierpieć
Nie mogę cię zatrzymać

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...