Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 13 kwietnia 2013

Zion. T feat. Beenzino - She 2013


Zion. T feat. Beenzino - Ona

Dziecinko dziecinko, chcę ci pokazać

Ona ona ona jest taka piękna
Chcę się do ciebie zbliżyć dziewczyno
Sprawiasz, że się denerwuje
Sprawiasz, że brak mi słów
Woo, jesteś piękna

Hej hej wow wow
Pojawia się dźwięk trwogi
Nawet kiedy znowu cię widzę wow wow
To nie przestanie
Nagle jak czkawka
Zaskoczyłaś mnie, zostałem zaskoczony
Na chwilę wstrzymałem oddech, ale to nie działa
Myślę, że około 100 009 585 facetów pragnęło cię w ten sposób
Nie mówię tego, żebyś się dobrze poczuła
Po prostu jestem zdenerwowany, kiedy cię widzę

#Ona ona ona jest taka piękna (taka piękna)
Chcę się do ciebie zbliżyć dziewczyno (zbliżyć do ciebie)

Sprawiasz, że się denerwuje
Sprawiasz, że brak mi słów
Woo, jesteś piękna

Wszyscy inni faceci są tacy sami
Mają ochotę na jedno nocną zabawę z tobą
Te krótkie smsy są jak wężowe języki
Nic nie wiedzą
Wszyscy ci oppa*, których znasz, p*eprz tych naiwniaków
Wszyscy modni ludzie, których znasz
Są niczym w porównaniu do mnie
Nie mówię o pieniądzach albo o twarzy

To, czego potrzebujesz to rozmowa, po angielsku, rozmowa
Najgorsi są ludzie, którzy myślą tylko o nich samych
Jeśli naprawdę dobrze zacznie się nam ze sobą rozmawiać
Nie ma szans, że będziemy znudzeni, gdziekolwiek jesteśmy

Wszyscy ci oppa, których znasz, p*eprz tych naiwniaków
Wszyscy modni ludzie, których znasz
Są niczym w porównaniu do mnie
Moja dziecinko, mówię o przeznaczeniu bycia razem

Dziecinko dziecinko
Czy możesz być moją panią panią
Bądź moją panią
Bądź moją panią
Czy będziesz moją panią

Sprawiasz, że wariuję
Dziecinko dziecinko dziecinko

#

*wyjaśnienie

angielskie tłumaczenie pop!gasa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...