Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 12 kwietnia 2013

Geeks feat. Hareem - How is it 2013


Geeks feat. Hareem - Jak jest

#Hej ty
Jak się masz?
Spotykasz się z kimś?
Dobrze sobie radzisz?

##Och ty
Słyszałaś moją piosenkę?
Podobała ci się?
A ja?

Widziałem cię z innym kolesiem
Ale nie czuję żadnego tęsknego przywiązania
Noce, które spędziłem z łzami żalu do ciebie, która mnie rzuciłaś, teraz się skończyły
Usłyszałem, że śmieszny ja całkowicie się zmienił
Teraz ciesz się swoimi historiami o zabawkach
Wyrzuciłem wszystkie moje zmartwienia, których już nie mam
Ponieważ czas płynie dla mnie zbyt szybko, żebym stał nieruchomo
Tak jak ciężko pracowałem, odpowiedzi które do mnie wracają są dobre
Wiatr, który dzisiaj wieje brzmi jak piosenka z pozytywnym uczuciem
Mam się dobrze
Och dziewczyno, a co z tobą (och dziewczyno, a co z tobą)
Ostatnio ciągle się uśmiecham
Jak się mam? Mam się świetnie, dziękuję

Dziewczyno ty
Jak się masz?
Spotykasz się z kimś?
Dobrze sobie radzisz? (Ja mam się świetnie, dziękuję)

##

Kiedyś myślałem, że mam tylko ciebie, ale teraz to się zmieniło
Moja przyszłość nie jest najjaśniejsza, ale wydałem kolejne CD
Dowiedziałem się, że żałosny je jest całkiem przyzwoitym facetem
Kiedyś płakałem i robiłem sceny, ale teraz się uśmiecham dziewczyno
Kiedyś po nocach, kiedy na ciebie czekałem, byłem ścigany przez samotność
Teraz świetnie zaczynam swoje dni bez ciebie
Nawet twoje puste miejsce daje łatwe uczucie
Teraz ciemne wspomnienia idźcie na tylne siedzenie
Życie jest całkiem dobre, nawet życie bez ciebie
Ponieważ jestem zajęty, ledwie mam jakąś wolną chwilę w ciągu dnia
Ale czasami myślę o dziele sztuki, które jest w naszej pamięci

#

(Mam się świetnie, dziękuję, a ty)

##

(Mam się świetnie) kiedy odeszłaś
(Mam się świetnie) jak głupiec
(Mam się świetnie) spędziłem kilka nocy czekając
Ale nic nie wróciło

Ale po upływie kilku lat
Teraz mogę żyć bez ciebie
Mam się świetnie, dziękuję, a ty
P.S. wydałem kolejny album

Mam się świetnie x4

#

(Mam się świetnie, dziękuję, a ty)

##

Mam się świetnie

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...