Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 27 kwietnia 2013

CN Blue - Greedy man 2013


CN Blue - Chciwy mężczyzna

Gdzie idziesz dziecinko?
Kim jest ten mężczyzna koło ciebie?
Proszę, nie odchodź, proszę, nie odchodź
Och cokolwiek robisz
Yeah, nie idź z nim, nie mów nie

Co robisz dziecinko?
Czekam na ciebie dziecinko
Zadzwoń do mnie teraz, zadzwoń do mnie teraz
Och, nie złość mnie
Yeah, jestem niedaleko twojego domu

#Widzę kłamstwa w twoich oczach, znam cię dziecinko
Mówię ci, co widzę, już wiem
Widzę miłość w twoich kłamstwach, znam cię pani
Myślisz, że nie wiem, co robisz?
Proszę, powiedz mi prawdę

##Sprawiasz, że wariuję
Doprowadzasz mnie do szału
Złościsz mnie
Przez ciebie, przez ciebie

Sprawiasz, że wariuję
Doprowadzasz mnie do szału
Złościsz mnie
Przez ciebie, przez ciebie

Prze prze przepraszam dziewczyno
Ni nikt nie wie
Sza sza szaleńczo zakochany
Yeah, już wiem
To najwspanialsza miłość
Każdy ją nazywa chciwą miłością
Kocham cię dziecinko, tylko ciebie moja dziewczyno
Proszę, powiedz mi dziewczyno

Czy mogę tu po prostu zostać dziecinko?
Nie ufam ci, moja pani
Jesteś młoda, jesteś urocza
Każdy na ciebie patrzy
Powiedz im "Mam chłopaka"

#

Widzę kłamstwa w twoich oczach, znam cię dziecinko
Kochasz mnie? Hej, czyż nie? Wierzę w ciebie
Widzę miłość w twoich kłamstwach, znam cię pani
Myślisz, że nie wiem, co robisz?
Proszę, powiedz mi prawdę

#

oryginalny tekst cnbluestorm


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...