Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 18 kwietnia 2013

C-CLOWN - So pretty 2013


C-CLOWN - Taka śliczna

Nic dzisiaj nie powiedziałem
Nic nie mogłem dzisiaj powiedzieć
Próbowałem wyznać ci uczucia
Ale byłem taki zdenerwowany, że nie mogłem

Tak dobrze się ubierasz
Cokolwiek robisz jesteś inna
Jesteś moją doskonałą idealną dziewczyną
Jedyną na świecie

#Jesteś taka śliczna, ty ty ty
Jesteś niewiarygodna
Jesteś taka śliczna, twoje oczy, nos, uszy
Chcę pocałować te usta

##Jesteś taka śliczna, ty ty ty
Jesteś taka olśniewająca, nie mogę na ciebie patrzeć
Jesteś taka śliczna, twoje oczy, nos, uszy
Twoje jasne czerwone usta
Utrudniają mi to

I to idzie tak - kiedy cię widzę, czuję jakbym latał
Dziecinko, ale dlaczego na mnie nie patrzysz?
Jesteś jak klejnot (dlaczego)
Dziecinko, jesteś diamentem
Zakochałem się w twoim zaklęciu, co zrobię?

Jeśli chcesz, zmienię się - twój szykowny sposób mówienia
Skarżysz się - mogę to wszystko zaakceptować
Zmieniasz mnie

Nie dbam (nie dbam)
Jest ok (jest ok)
Dziecinko dziecinko dziecinko moja dziewczyno

#
##

Nie zwracaj uwagi na słowa innych ludzi
Mocno obejmę twoją dłoń, kiedy jesteś przede mną
Teraz wyznam ci uczucia
To czas dziewczyno, pozwól powiedzieć mi, co czuję

Dzisiaj twoje usta wyglądają wyjątkowo soczyście
Codziennie oszukuję się i mówię sobie, że jesteś moją dziewczyną
Dziewczyno, jeśli mogę się z tobą umawiać, myślę, że mogę wszystko zrobić
Poczekaj tutaj, pójdę i złapię dla ciebie błękitnika*

#
##

*ptak

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...