Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 7 marca 2013

Zion T feat. Crush - Two melodies


Zion T feat. Crush - Dwie melodie

Idę do kawiarni i słucham tych samych starych piosenek
Słyszę tylko to, co chcę usłyszeć
Jestem podekscytowany, moje serce szybko bije
Jej piękny głos podnieca mnie
Nie jestem tym, kim kiedyś byłem
Chcę tylko śpiewać, myśląc o tobie

#Po prostu kolejna historia miłosna
Nigdy nie myślałem, że zaśpiewam jedną z nich
Melodia jest zbyt oczywista, słowa są zbyt oczywiste
Ta sama stara piosenka miłosna
Wiesz co wszyscy czujemy
Jeśli jesteś smutny, płaczesz, jeśli jesteś szczęśliwy, uśmiechasz się
Czy jestem tylko jednym z nich...
Ta historia miłosna...
Hahaha


Idę cały dzień i słucham tych samych starych piosenek
Słyszę tylko to, czego nie chcę słyszeć
Cierpię, jestem zraniony
Mieliśmy ogromną kłótnię
Powiedziałaś żegnaj, dla mojego dobra..
Wiem, że też cierpisz
Przepraszam i proszę, bądź szczęśliwa

angielskie tłumaczenie Loen Ent@YT

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...