Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 25 marca 2013

ZE:A-FIVE - Mistake 2013


ZE:A-FIVE - Błąd

Hej, to ja
Już nie mogę tego znieść
Nie wydaje mi się, że to dla nas działa
Nigdy do mnie nie dzwoń

Hej
Po prostu nie mogę pozwolić ci odejść
... (nie mogę rozróżnić tu słów, jeśli komuś się uda, zapraszam do podzielenia się)

Wciąż widzę twoją twarz, wciąż o tobie myślę
Wariuję przez ciebie, nie mogę tego znieść

Jeden dzień wydaje się być rokiem i moje zmartwione serce staje się większe
Nie mogę żyć bez ciebie, proszę wróć do mnie

Z powodu mojego egoizmu, mojej dumy, mojej chciwości zachowywałem się w ten sposób i pozwoliłem ci odejść
Byłem złym facetem, wcale nie wiedziałem lepiej - tylko ty jesteś w moim posiniaczonym sercu
Z powodu mojego egoizmu, mojej dumy, mojej chciwości codziennie o tobie myślę
Próbuję cię zapomnieć, ale to nie jest takie łatwe, to  nie ma sensu, ponieważ cię kocham

#To był błąd, żeby powiedzieć zakończmy to, do końca to był samolubny błąd
Jestem idiotą, który łatwo do tego doprowadził, jestem głupcem, znowu tego żałuję
Czuję jakbym miał umrzeć, czuję jakby mój oddech miał się zatrzymać, wróć do mnie, dziecinko dziecinko dziecinko

Z powodu mojego egoizmu, mojej dumy, mojej chciwości całą noc cię rysuję i otwieram oczy
Powinienem cię zapomnieć, powinienem cię wyrzucić, ale mam tylko ciebie
Z powodu mojego egoizmu, mojej dumy, mojej chciwości torturują mnie przyzwyczajenia z czasów, kiedy byliśmy razem
Wydaje się, że już nigdy więcej cię nie zobaczę, wariuję, mam tylko ciebie

#

Nie wydaje mi się, że bez ciebie mogę tak dalej, nie wydaje mi się, że mogę tak dalej jeśli to nie jesteś ty
Nie ważne jak ciężko próbuję, to nie jest takie łatwe dziecinko
Jestem jak śmieć i zostawiam ci tylko blizny, ale proszę, wróć do mnie

#

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...