Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 25 marca 2013

ZE:A-FIVE - The day we broke up 2013


ZE:A-FIVE - Dzień, w którym zerwaliśmy

Yeah wróciliśmy
Wróciliśmy z tym, to nie koniec ZE:A
Dzień, w którym zerwaliśmy
Och nie och tęsknię za tobą

Po tym jak odeszłaś, nic nie mogłem zrobić
Dla mnie to miejsce może być wypełnione tylko przez ciebie
Jak się masz? Czy życie dobrze cię traktuje?
Odrobinę już dałem sobie z tobą spokój, po trochu cię zapominam

#To w porządku, jeśli to robię, prawda? To w porządku, jeśli cię zapomnę?
Ale dlaczego ciągle czuję, że nie powinienem?
Ale wciąż chcę spróbować cię zapomnieć, chcę spróbować żyć bez ciebie

##W dniu, w którym zerwaliśmy, dużo płakałem
Ponieważ moje serce bolało tak bardzo po kłótni
Te wszystkie słowa były kłamstwem, ponieważ byłem zły i wściekły

###Nie mogę uwierzyć, że zerwaliśmy
To, że mnie zostawiłaś, nie wydaje się być rzeczywistością
Wróć do mnie - zrobiłem to, ponieważ bylem zły i wściekły
W dniu, w którym zerwaliśmy

Nie mogłem zasnąć i wierciłem się i kręciłem cały dzień
Po nieprzespaniu długiej nocy otworzyłem oczy w ponury poranek
Świat bez ciebie wydaje się być odrobinę inny
Jeśli minie czas, może będę w stanie się uśmiechnąć, nawet jeśli cię zobaczę

#
##
###

Dlaczego to, że zostajesz wymazana z mojej pamięci jest smutniejsze?
Masz się dobrze beze mnie, prawda? Teraz zapomnę o tobie

##
###

angielskie tłumaczenie pop!gasa

1 komentarz:

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...