Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

niedziela, 24 marca 2013

Taeyeon - And one 2013 (That Winter the Wind Blows OST)


Taeyeon - I jedno

Pamiętasz mnie, która łatwo się bała, łatwo płakała, łatwo się raniła?
Wciąż taka jestem, wciąż jestem taka sama
Zastanawiam się, jaki będziesz, kiedy mnie taką zobaczysz

Nawet jeśli łatwo się odwrócisz, łatwo bardziej się oddalisz
Wiem, że łatwo cię nie zapomnę
Jeśli mnie widzisz, wciąż jestem taka sama, wciąż taka
Nazwiesz mnie głupią

#Pragnę cię i pragnę - i jeszcze jedną rzecz
Cierpię i cierpię ale wciąż, chociaż raz
Nawet jeśli się zużyje i zużyje
Nawet jeśli łzy nie wysychają
Jeśli tylko możemy wrócić do początku

Są momenty kiedy gardzę chwilą, kiedy pierwszy raz stanęliśmy naprzeciw siebie
Czasami taka jestem, chociaż nie mogę oddychać, jeśli nie pozwolę sobie tęsknić za tobą

#

##Jeśli jeśli kiedykolwiek, przynajmniej raz w swoim życiu
Jeśli czasami masz dni, kiedy twoje serce boli z mojego powodu
Jeśli jeśli przynajmniej raz w swoim życiu

I jeszcze jedna rzecz - pamiętaj to
Nawet jeśli to tylko ty, powinieneś żyć właściwie

##

angielskie tłumaczenie pop!gasa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...