Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 8 marca 2013

Lee Hi feat. Jennie Kim - Special 2013


Lee Hi feat. Jennie Kim - Wyjątkowy

Bicie serca bicie bicie
Bicie serca bicie bicie
Bicie serca bicie bicie
Bicie serca bicie bicie

Naprawdę kochaliśmy?
Czy to tylko była długa wojna?
Uśmiecham się i płaczę z powodu zaplątanych wspomnień
Bardziej niż ze wszystkich dobrych wspomnień z kimkolwiek innym
Tęsknię za chwilami, które z tobą spędziłam
Pragnę cię, więc duszę się w chorobie

Jeśli miłość jest mierzona tym, jak bardzo cierpi jedna osoba
To byłeś miłością, której już nigdy więcej nie będę mieć
Nawet jeśli tak jest, nawet jeśli stanie się blizną
Dziękuję za zadomowienie się we mnie

Jesteś jesteś jesteś
Jesteś jesteś jesteś
Dla mnie taki wyjątkowy
Jesteś jesteś jesteś
Jesteś jesteś jesteś
Dla mnie taki wyjątkowy

To chyba jest pożegnanie (umarliśmy)
To chyba jest tęskne przywiązanie
To gorsza choroba niż miłość czy obsesja
Wydawało się, że rozprzestrzenisz się jak siniak i zupełnie znikniesz
Ale jesteś głęboką raną, która zawsze rośnie wraz ze mną
Jeśli oddychasz w moich łzach, nie pozwolę im wyschnąć
Jeśli wciąż wijesz się w mojej ranie, nie pozwolę się jej zagoić
Nawet jeśli to boli, jest w porządku, jeśli to ty
Nawet jeśli to smutne wspomnienia, jest w prządku, jeśli są moje

Nawet jeśli to nie jest szczęście, nawet jeśli to nieszczęście
Ponieważ to prezent, który mi dałeś, dziękuję ci
Chociaż śmiertelnie cię nienawidzę, dziękuję cię
Nie boję się znowu kochać i zostać zranioną
Ponieważ nikt nie może zranić mnie tak bardzo jak ty, nie nie nie
Cenny ty ty ty

Jeśli miłość jest mierzona tym, jak bardzo cierpi jedna osoba
To byłeś miłością, której już nigdy więcej nie będę mieć
Nawet jeśli tak jest, nawet jeśli będę tego żałować
Dziękuję za pozostanie we mnie

Jesteś jesteś jesteś
Jesteś jesteś jesteś
Dla mnie taki wyjątkowy
(Najpierw sprawiłeś, że moje serce biło, potem pobiłeś moje serce)
Jesteś jesteś jesteś
Jesteś jesteś jesteś
Dla mnie taki wyjątkowy
(Najpierw sprawiłeś, że moje serce biło)

Bicie serca bicie bicie
Bicie serca bicie bicie
Bicie serca bicie bicie
Bicie serca bicie bicie

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...