Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 25 marca 2013

Kim Nam Gil - You don't know 2013 (Queen of Ambition OST)


Kim Nam Gil - Nie wiesz

Moje serce, moje oślepione serce zakrywa swoje uszy
Mówię do ciebie, mówię ci, żebyś nie szła, mówię do siebie
Liczę na palcach wspomnienia
Czubek mojego nosa staje się czerwony i w końcu wołam do ciebie
Ale słowa zwlekają, a ty coraz bardziej się oddalasz

Widzę jak stajesz się coraz mniejsza i mniejsza, płyną łzy, moje serce staje się zimne
Zakrywam oczy mojego serca i mówię, że byłem szczęśliwy, mogąc cię kochać
Próbuję głową oszukać moje serce, ale mnie nie słucha

Zapomnę cię, pozwolę ci odejść, miłość znika
Uśmiecham się, po prostu pomacham rękoma i znikasz
Ja także znikam, wszytko się skończyło

Widzę jak stajesz się mniejsza i mniejsza, płyną łzy, moje serce staje się zimne
Zasłaniam oczy mojego serca i mówię, że byłem szczęśliwy, mogąc cię kochać
Wciąż kłamię
Kocham cię
Połykam swoje serce, dziękuję za kochanie mnie
Głową oszukuję moje serce, moje łzy blokują moje usta

angielskie tłumaczenie pop!gasa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...