Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 19 marca 2013

Dasoni - Common words 2013


Dasoni - Pospolite/Powszechne słowa

Całą noc sama myślę
Czym dla ciebie jestem?
Do kiedy mam cię rozumieć i czekać na ciebie?
Dzisiaj znowu nie ma od ciebie telefonu

Czy to w porządku jeśli czas mija dzień za dniem za dniem?
Nie martwisz się o mnie?
Raz, dwa, trzy razy, zwiększa się ilość twoich kłamstw
Jestem posiniaczona przez brak twojej uwagi

#Te bardzo pospolite słowa, słowa mówiące kocham cię
Tylko te słowa by mi wystarczyły
Słowa, które pozostają głęboko w moim sercu, bardziej niż prezenty, które mi kupiłeś
Te bardzo pospolite słowa

Jestem zmęczona czekając tak dzień za dniem za dniem
Więc mogę pierwsza od ciebie odejść
Cały ból ze wszystkich wspomnień, który pochowałam
Próbowałam go wymazać, ale tylko zostają mi siniaki

#

Zawsze byłeś tak ciepły jak ojciec
Ale dlaczego tak strasznie się zmieniłeś?
Proszę, zatrzymaj mnie, proszę, przytul mnie, żebym nie płakała
Chcę wrócić do początku i być z tobą szczęśliwa

Jak te bardzo pospolite słowa, gdybyś mnie kochał
Nie czyń mnie już samotną
To proste, wiem, że też to lubisz
Te bardzo pospolite słowa
Te bardzo pospolite słowa

angielskie tłumaczenie pop!gasa

audio


wersja sceniczna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...