Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 21 marca 2013

INFINITE - Inconvenient Truth 2013


INFINITE - Niewygodna prawda

Jest stanowczo zbyt krótka, co jest z tą spódnicą?
Dlaczego musiałaś ją założyć w taki wietrzny dzień jak dzisiaj?
Ludzie rzucają ci ukradkowe spojrzenia, co z tobą nie tak, to zawstydzające
"Popatrz na nią" - patrzą na ciebie w rażący sposób

#Wiesz jedną rzecz, ale nie dwie
Myślisz, że patrzą, bo jesteś ładna
Mężczyźni są wilkami
Nawet się nie martwisz, szydzisz ze mnie, robisz ze mnie małostkowego mężczyznę
Naprawdę tego nie wiesz?

##Czy robię to, ponieważ to lubię?
Czy robię to, żeby zacząć kłótnię?
Nawet dla mnie jesteś taka delikatna i ładna
Lubię to, jeśli jest tylko przy mnie, tób to tylko przy mnie
Moje wnętrze płonie przez ciebie

Biegnę w ogień
Jest tak ciężko, żeby się z tobą zrównać
Dzisiaj znowu torturują mnie nasze różne opinie
Przestań być taka uparta - spróbuję bardziej ci ufać

To stanowczo zbyt niskie biodrówki, o co chodzi z pokazywaniem takiej ilości skóry?
Bądź ostrożna kiedy nisko się pochylasz
Pokażesz wszystko co masz pod spodem, co z tobą nie tak, wszystko widzę
Dla kogo to robisz?

Wyraźnie widzę, że jest ci niewygodnie, widzę, że czujesz się niezręcznie
Specjalnie pakujesz się w kłopoty?
Nawet się nie martwisz, szydzisz ze mnie, robisz ze mnie małostkowego mężczyznę
Naprawdę tego nie wiesz?

##

Twoja spódniczka wygląda na krótszą niż odległość pomiędzy nami
Zakres eksponowanej przez ciebie skóry jest głębszy niż nasz związek, więc faceci ciągle cię podrywają
Nie jestem tylko małostkowym facetem, który jest zazdrosny

#
##

Czy robię to, ponieważ to lubię?
Czy robię to, żeby zacząć kłótnię?
Lubię to, jeśli jest tylko przy mnie, tób to tylko przy mnie
Moje wnętrze płonie przez ciebie

##

angielskie tłumaczenie pop!gasa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...