Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 15 marca 2013

G.Na feat. Ilhoon - Oops 2013


G.Na feat. Ilhoon - Opps

Nuna*, wiesz, że jesteś najlepsza, prawda?
Serce tego młodszego mężczyzny wybucha i odpryskuje jak guzik przy koszuli
Tak jak Holmes** chcę wiele wiedzieć
Jak złoto, jak jadeit, będę cię cenił jak księżniczkę
Ponieważ pośród wszystkich watach wilków naokoło ciebie
Chcę być twoim psem jindo***
Spuść mnie i przytul mnie, poklep mnie po głowie
Jestem inny niż powiedzenie, że wszyscy mężczyźni są tacy sami - pójdę za tobą

Mówią, że faceci, którzy udają, że wiele mają, dbają tylko o pieniądze
Mówili mi, żebym nie umawiała się z takimi facetami
(Właściwie, nie mam wiele, ale moja miłość do ciebie jest jak skrajna otyłość)
Mówią, że jeśli są wysocy i przystojni, sprawią, że będziesz płacić za ich twarz
Mówią, że tacy faceci za bardzo interesują się kobietami
(Nie dotykaj dziewczyny, której sam jeszcze nawet nie dotknąłem - wszyscy mogą zobaczyć, że nuna, jesteś taka...)

Jestem piękną dziewczyną, lubię nosić dżinsy
Nie proś mnie o noszenie krótkich spódniczek
Piękna dziewczyn
Teraz pospiesz się i po prostu idź swoją drogą, dalej

#Ostrożnie przyjdź do mnie yeah kiedy udajesz nieśmiałość, nie bądź nieśmiały oops oops
(Udawałem, że udaję, że jestem nieśmiały, jeden krok, dwa kroki, tak jak prowadzi mnie serce)
Przyjdź do mnie naturalnie yeah kiedy udajesz, że jesteś niewinny oops oops
(Udawałem, że udaję, że jestem niewinny, znowu krok w tle - cokolwiek nuna pragnie, po prostu to powiedz)

Zły chłopiec
Hej złota pani, co jest z tobą?
Nie wiedziałem dlaczego, jak dziecko dziecko
Jest naokoło ciebie tak wielu facetów
Ale jestem małym gigantem jak Dawid Dawid****
Dziewczyny są romantyczkami, widziałem to wczoraj w książce
100 sposób na zniewolenie/urzeczenie starszej kobiety
Jestem inny niż faceci, których do tej pory widziałaś
Nie ma potrzeby mieć miliardów dolarów w miłości*****

Mówią, że faceci, którzy udają, że wiele mają, dbają tylko o pieniądze
Mówili mi, żebym nie umawiała się z takimi facetami
(Nie dbam o pieniądze, aczkolwiek dbam o ciebie - jak cię kocham, będę twoim własnym przystojnym Timberlake******)
Mówią, że jeśli są wysocy i przystojni, sprawią, że będziesz płacić za ich twarz
Mówią, że tacy faceci za bardzo interesują się kobietami
(Jakikolwiek był powód, jestem sfrustrowany - myślę, że cię kocham)

Jestem piękną muzyką, lubię być bez makijażu
Co rano goni mnie czas
Piękna dziewczyna
Teraz pospiesz się i po prostu idź swoją drogą, dalej

#

Jeden krok, dwa kroki, bądź seksowna, zrób cukierkową minkę
Zadrwij z nich och oops oops oops oops oops
Jeden krok, dwa kroki, bądź wyniosła, bądź pewna siebie
Zadrwij z nich och oops oops oops oops oops

Jestem piękną dziewczyną, lubię imprezować
Przestań do mnie pisać, pytając gdzie jestem
Piękna dziewczyna
Teraz pospiesz się i po prostu idź swoją drogą, dalej

Oops oops oops oops oops
Oops oops oops oops oops

*wyjaśnienie klik
**słynny detektyw z serii powieści autorstwa C. Dolye
***koreańskie psy znane z tego, że są doskonałymi psami myśliwskimi i potrafią nawet pokonać wilki
****pastuszek z biblijnej przypowieści, który pokonał olbrzyma Goliata
*****gra słów, słowo dolar może brzmieć jak dallah co znaczy inny
******tutaj chyba nie muszę tłumaczyć^^

angielskie tłumaczenie pop!gasa

1 komentarz:

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...