Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 27 lutego 2013

Teen Top - Why 2013


Teen Top - Dlaczego

Klaszczcie wszyscy
Wszyscy klaszczcie
Potrzebuję cię natychmiast z powrotem przy mnie
Tęsknię za tobą, tęsknię za tobą, szalone
Klaszczcie wszyscy
Wszyscy klaszczcie
Potrzebuję cię natychmiast z powrotem przy mnie
Tęsknię za tobą, tęsknię za tobą dziecinko

#Dlaczego ciągle ciągle o tobie myślę, dlaczego?
Dlaczego w ogóle nie mogę cię zapomnieć? Śmiertelnie teraz za tobą tęsknię
Dlaczego ciągle ciągle o tobie myślę, dlaczego?
Dlaczego w ogóle nie mogę cię zapomnieć? W tym tempie umrę

Poczekaj, uwierz w tego oppę
Dlaczego jesteś taka niecierpliwa?
Prawie jakby twój dom się palił albo coś
Wypluwasz mnie jakbym był gumą do żucia
Wiesz, że jestem popędliwy
Ale wiesz, że nie robię tego specjalnie
Zamknij swoje rozeźlone usta i usuń zaciekłość ze swoich oczu
Nie róbmy tego dziecinko

##Kiedy powiedziałem, że było za trudno, wiesz, że to kłamstwo
Czasami, ktoś może powiedzieć coś, czego nie miał na myśli
Jeśli przez to zerwiemy, moje serce będzie cierpieć
Dlaczego dlaczego dlaczego?

###Zapomniałaś mnie? Czy mnie wymazałaś?
Ciągle o tobie myślę dziecinko, dlaczego dlaczego dlaczego
Zapomniałaś mnie? Czy mnie wymazałaś?
Ciągle o tobie myślę, nie możesz mnie zapomnieć?

#

Błagam o wybaczenie, ale
Twoja twarz w ogóle się nie zmienia
Pokazuje ci swoje łzy, padam na kolana
Ale nie drgnęłaś nawet o cal
Z moich usposobieniem, chcę cię tylko spławić i pójść do domu, ale
Ale to takie oczywiste, że będę żałować, jeśli to zrobię
Więc robię to teraz
Dziecinko, przepraszam, w porządku?

##
###
#

Klaszczcie wszyscy
Wszyscy klaszczcie
Potrzebuję cię natychmiast z powrotem przy mnie
Tęsknię za tobą, tęsknię za tobą, szalone
Klaszczcie wszyscy
Wszyscy klaszczcie
Potrzebuję cię natychmiast z powrotem przy mnie
Tęsknię za tobą, tęsknię za tobą dziecinko

angielskie tłumaczenie pop!gasa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...