Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 27 lutego 2013

Teen Top - Stop girl 2013


Teen Top - Przestań dziewczyno

"Mój telefon? Dlaczego? Nie możesz mi zaufać?
To nie jest miłość, proszę, zostaw mnie samego
To nie jest miłość, proszę, zostaw mnie samego

#Przestań dziewczyno, zostaw mnie samego
Już jestem tym zmęczony, wszystkim, nawet dźwiękiem twojego płaczu
Przestań dziewczyno, zostaw mnie samego
Mam wszystkiego dość, to nie jest miłość

Duszę się przez ciebie - nawet nie zrobiłem nic złego
Mówisz, że bycie godzinę drogi od ciebie to zbyt daleko i ciągle do mnie dzwonisz
Kiedy tylko możesz, pytasz gdzie jestem i co robię, sprawdzasz mnie
Mając miłość za wymówkę, zbyt dużo oczekujesz, pragniesz mnie
To, że mnie obserwujesz 24/7 jak kamery monitoringu sprawia, że się duszę
Sprawdzasz moje wiadomości, dzwonisz do mnie z wideo i jeśli to nie wystarcza, prosisz mnie o moje hasło
Za kogo mnie masz? Nie masz nawet krzty zaufania?
Czy to miłość, o której mówisz?
Och dziewczyno, daj mi odrobinę swobody, taka miłość długo nie przetrwa, niedługo popęka i się rozpadnie
Teraz jest naprawdę trudno, jest trudno przez ciebie, obsesja to nie miłość
Nie przekręcaj tego

#

Twoje oczy, które gonią za moimi plecami, doprowadzają mnie do szału
Dzwonek w telefonie ustawiany na ciebie sprawia, że się duszę
Codziennie coraz bardziej ściskasz moje gardło (zaczynam być tym zmęczony)
Już nawet nie pragnę twojego dotyku

Nie jestem już małym dzieckiem, mam 22 lata, ale ustalasz mi godzinę policyjną?
Myślisz, że to ma sens? Nie jesteś moją nianią, jesteś moją dziewczyną, moją dziecinką
Dziewczyno, przestań mi utrudniać
Mam wiele innych spraw, którymi muszę się zająć, jestem zajęty i boli mnie głowa, więc przestań się wtrącać, nie
Cofnij się i idź

#

Proszę, przestań teraz, codziennie duszę się przez ciebie
Jest ciężko, jest tak ciężko
Proszę, przestań teraz, myślę, że przez ciebie zwariuję
Dziewczyno, nie mogę już tego znieść

#

angielskie tłumaczenie pop!gasa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...