Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 27 lutego 2013

Teen Top - Missing you 2013


Teen Top - Tęskniąc za tobą

Chyba pomyliłem ją z tobą, ponieważ jej plecy wyglądały jak twoje
Kiedy cię widzę, ciągle o tobie myślę, twój uśmiech miga mi przed oczami
Sposób w jaki mówisz, który sprawiał, że się śmiałem, perfumy, które ci dałem
Jeśli uczynię ją dokładnie taką samą jak ty i będę ją kochać, czy będę w stanie cię zapomnieć?

Z powodu mojego poczucia winy co do tego załamania uczuć, nie mogę patrzeć ci prosto w oczy
Nawet jeśli unikam twoich oczu, to oczywiste, że od razu zauważysz, więc szybko zamieniam swoje oczy na takie mniej szczere
Widzą ją w tobie - nienawidzę też siebie za bycie takim, ale nie mogę nic na to poradzić
Wciąż pragnę jej nie ciebie - moja miłość znowu się zmienia
Ale to wciąż nie jest właściwy czas - spotkałaś mnie i kochałaś mnie
Ale w naszej miłości nie ma prawdy - jest w niej głowa, ale nie ma serca
Nasz związek jest jak pączek bez galaretki w środku

#Ponieważ ona nie jest tobą, chyba chciałem nią w ciebie zmienić
Ponieważ tęsknię za tobą, chyba chciałem, żeby bardziej cię przypominała
Tylko jeszcze jedna noc, tylko jeszcze jedna noc, chcę ciebie w niej odnaleźć
Przepraszam, naprawdę przepraszam, mam nadzieję, że może cię zastąpić

Wciąż nie wiesz - możesz mieć moje ciało, ale nie możesz mieć mojego serca
Nasza piosenka miłosna nie ma duszy, jest taka zimna
Poddaję się, przepraszam, proszę zrozum, że nie jestem w stanie powiedzieć kocham cię

Za każdym razem, kiedy za tobą tęsknię, chcę ją znaleźć, wiem, że jestem samolubny, ale co mogę zrobić
Za każdym razem, kiedy tęsknię za twoim zapachem, chcę, żeby mnie przytuliła, wiem, że jestem samolubny, ale co mogę zrobić
Ona nie może być taka sama jak ty, ponieważ ciągle o tobie myślę
Ale wciąż nic nie mogę na to poradzić, to zbyt trudne być samemu
Bez ciebie chcę umrzeć

#

Nie ma potrzeby, żebyś zniknęła, ale w każdym razie to nie tak, że wrócisz
Nawet jeśli ona cię zastąpi, nawet jeśli jest ktoś, kto może cię zastąpić
Ta osoba nie może być tobą i tylko ja będę bardziej cierpiał

#

angielskie tłumaczenie pop!gasa



1 komentarz:

  1. Omooooo, melodia tak mnie zahipnotyzowała, że nie moge przestac jej słuchać. Tekst tez niczego sobie <33

    Dzięęęęki za tłumaczenie, jest świetne ^^

    OdpowiedzUsuń

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...