Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 28 lutego 2013

Teen Top - Never go back 2013


Teen Top - Nigdy nie wrócę

Yeah, wiesz co?
Tak świetnie się czuję, znowu będąc singlem
Wszystkie single w klubie
Powiedzcie wolność

Gdziekolwiek jesteś, z kimkolwiek jesteś, cokolwiek robisz
Hej hej hej nie obchodzi mnie - już mnie nie obchodzi
Moje samotne dni są takie wspaniałe
Dlaczego nie wiedziałem?

Nie pij za dużo, wcześnie wróć do domu
Nie ma nikogo, kto by tak mi gderał, więc jest tak miło - czuję się wolny
Codziennie jestem oooh ahhh
Zrzuciłem łańcuch z mojej kostki
Panie wróciłem wróciłem wróciłem
Znowu jestem singlem, znowu wróciłem

#Dlaczego się o mnie martwisz? Mam się dobrze
Hej, nigdy więcej mnie nie szukaj, nie możemy wrócić
Nie chcę wrócić, nigdy nie wrócę
Nie myśl, że do ciebie wrócę
Teraz jesteśmy tylko wspomnieniem, nie mam żadnego tęsknego przywiązania
Nie chcę wrócić, nigdy nie wrócę
Nie myśl, że będę za tobą tęsknić
Jesteś tylko przeszłością - nie wrócę do ciebie

Dobrze być singlem, nie potrzebuję dziewczyny
Te męczące kłótnie teraz się skończyły
Nie muszę czuć się zduszony albo bojaźliwy przy tobie
Czuję się tak wysoko wysoko, dotykam nieba nieba
Już nie możesz mnie zatrzymywać

Pytasz dlaczego ignoruję twoje smsy, pytasz gdzie jestem
Gdziekolwiek jestem, z kimkolwiek jestem, to już nie jest twoja sprawa
Samo patrzenie na ciebie irytuje mnie - jak magia, nie pojawiaj się już przede mną
Ty i ja, teraz jesteśmy tylko nieznajomymi, idź swoją drogą, będę żył swoim życiem

#

Nasz hałaśliwy związek już się skończył, to już koniec
Nie muszę się kłócić o to czy tamto, bardzo mi się to podoba
Znowu mogę iść do klubu i w każdej chwili podrywać dziewczyny
Bez poczucia winy, mogę kochać kogokolwiek
Cholerna racja, więc dziewczyny dzwońcie do mnie
010-3830

Nie myślę, że wrócę do ciebie
Teraz jesteśmy tylko wspomnieniem, nie mam żadnego tęsknego przywiązania
Nie chcę wrócić, nigdy nie wrócę
Nie myśl, że będę za tobą tęsknić
Jesteś tylko przeszłością - nie wrócę do ciebie

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...