Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 28 lutego 2013

Teen Top - Mad at you 2013


Teen Top - Wściekły na ciebie

Zupełnie mnie nie znasz
Dlaczego nie znasz mojego serca? Jak możesz tak nie znać?
Nie mogę przez ciebie żyć, jedynie przez ciebie
Nie mogę przez ciebie żyć, każdego jednego dnia, naprawdę
Nie mogę przez ciebie żyć, to takie trudne
Nie mogę przez ciebie żyć, nie mogę przez ciebie żyć

Prawie każdego dnia sprawiasz, że jestem wściekły
Teraz po prostu nie mogę ufać tobie ani niczemu co powiesz
Każdy mówi mi, że to nie jest właściwe i próbują mnie powstrzymać
Ale dlaczego (dokładnie dlaczego) to robię?

#Jeśli zbliżę się do ciebie na krok, ty się cofasz
Ale wciąż jak głupiec nie chcę cię wypuścić
Teraz przestań przestań ranić moje serce
Zaraz umrę

##Nie mogę przez ciebie żyć
Nie mogę przez ciebie żyć, dlaczego mnie torturujesz?
Nie mogę przez ciebie żyć
Nie mogę przez ciebie żyć, nie mogę przez ciebie żyć
Nie powinienem był cię kochać, nie powinienem był się do ciebie przywiązywać
Nie powinienem był dawać ci swojego serca, hej dziewczyno, hej dziewczyno
Nie powinienem był cię kochać, nie powinienem był się do ciebie przywiązywać
Nie powinienem był dawać ci swojego serca, hej dziewczyno, hej dziewczyno

Dlaczego tak często nie mogę się z tobą w nocy skontaktować?
Moje wnętrze płonie przez ciebie
Proszę, po prostu przestań, przez ciebie w tym wieku ciągle wzdycham
Nie kłam mi, nie rozpylaj perfum w miejscach, gdzie mnie nie ma
Wariuję przez ciebie, to zbyt trudne, tak jest każdego dnia, codziennie

#
##

Dałem ci całe moje serce, ale dlaczego
Dlaczego mnie ranisz, dlaczego wszystko utrudniasz, dlaczego mnie torturujesz?

#

anielskie tłumaczenie pop!gasa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...