Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 16 lutego 2013

Han Byul - I'll be there for you eng. ver. 2013 (7th Level Civil Servant OST)


Han Byul - Będę tam dla ciebie

Na tych zdjęciach, jak pięknie się śmiejesz
Pamiętam pierwszy raz, kiedy na ciebie spojrzałem i zakochałem się w tobie

Kiedy patrzę na twój uśmiech, świat wydaje się być mój
Mieliśmy naszą udział ciężkich chwil, ale teraz nigdy nie doprowadzę cię do płaczu

#Będę tam dla ciebie, nie ważne co robisz
Obiecuję ci, że będę cię kochał

##Będę tam dla ciebie, w chwilach zamartwienia
Czasami świat może sprawiać wrażenie jakby się zapadał
Nie musisz się martwić, będę tam dla ciebie

Kiedy widzę twoje smutne łzy, to co muszę zrobić jest niejasne
Zapewniam cię, że moje ramię zawsze tam będzie dla ciebie

#
##

Spędzę każdą sekundę mojego życia
Żeby próbować i uczynić cię cały czas szczęśliwą
Tylko wiedz, że jesteś powodem mojego życia

Na tych zdjęciach, jak pięknie się śmiejesz
Pamiętam pierwszy raz, kiedy na ciebie spojrzałem i zakochałem się w tobie

#

##

Spędzę każdą sekundę mojego życia
Żeby próbować i uczynić cię cały czas szczęśliwą
Tylko wiedz, że jesteś powodem mojego życia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...