Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 2 lutego 2013

BoA - Only one 2012

drama ver.


BoA - Jedyny/Tylko jeden

Tylko bardziej się oddalasz - jesteś jedyny
Tak bardzo jak cię kochałam, jesteś jedyny
To boli i boli, i to głupie, ale żegnaj
Chociaż mogę cię już nigdy więcej nie zobaczyć, jesteś jedyny
Jedyny

Niezręcznie siedzimy naprzeciwko siebie
Gawędząc i pytając co nowego
Chwila, w której rozmowa na moment zamiera
Zimna cisza mrozi nas

Teraz w tym miejscu staniemy się nieznajomymi
Ktoś wyleje łzy i zostanie sam, ale
Nienawidzę patrzeć jak próbujesz mnie nie zranić i sprawić, żebym poczuła ulgę
Więc pozwalam ci odejść

#Mój ukochany, teraz żegnaj - jesteś jedyny (jesteś jedyny)
Nawet w chwili, kiedy się rozstajemy, jesteś jedyny

To boli i boli, i to głupie, ale żegnaj
Chociaż mogę cię już nigdy więcej nie zobaczyć, jesteś jedyny

Jedyny
Jesteś jedyny jedyny

Widząc moje nagłe zachowanie, wydajesz się z jakiegoś powodu czuć ulgę
Co nam nie wyszło?
Czy od dawna pragnęliśmy innych miejsc?

Ostrość ogromnej różnicy pomiędzy naszym początkiem i końcem
I ból, który dźga moje serce - dlaczego to jest takie podobne?
Moje przytłoczone serce  pusto kruszy się tylko w jednej chwili
Jak mogę znowu wstać?

#

Kiedy moja głowa cię wymażę? (Pozwolę ci odejść)
Jeden dzień, dwa dni, jeden miesiąc, jeśli długi czas to kilka lat (moja dziecinka nie może zapomnieć)
I pewnego dnia w twoich wspomnieniach
Nie będę tam żyła, wymażesz mnie

Jedyny jedyny
Jesteś jedyny jedyny

angielskie tłumaczenie pop!gasa


dance ver.


1 komentarz:

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...