Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 17 stycznia 2013

New Life Church Kids - Looking up 2013 (School 2013 OST)


New Life Church Kids - Patrząc w górę

Podnieś się, ty marzycielu zawsze pozostań silny
Kiedy życie rzuca cię naokoło i trzyma cię nisko
Wyobraź sobie, ty marzycielu jak bardzo cię kocham
Potrzebuję ci w chwilach, kiedy będziesz potrzebował, kiedy ciemność doprowadzi cię do płaczu
Gdy mi ufasz i gdy mnie kochasz
Każde marzenie się spełni!

#Patrzymy w górę jako jedność
Wszyscy razem wysoko wzlatujemy
Żeby zobaczyć ponad
Ruszyć w kierunku jednej przyszłości
Marz o czymkolwiek chcesz marzyć
Idź gdziekolwiek chcesz iść
Bo ty i ja
Na zawsze ufamy i kochamy

Poproś mnie o pomoc, będę stać przy tobie
Wciąż tylko w ciebie wierzę, w twoich oczach widzę wschód słońca
Gdy ufasz mi i gdy mnie kochasz
Wiesz, że możemy sprawić, że to się spełni

#

Jestem wdzięczny, że cię znalazłem
Jesteś tym, kto może trzymać moją dłoń i iść naprzód

#

Wiem, że się nie poddasz
Daję ci całe swoje serce
Daję ci swoją miłość

oryginalny tekst kpoplyrics.net



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...