Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 21 stycznia 2013

M.I.B - My way 2011 (R2B: Return to base OST)


M.I.B - Moja droga

Ból, który bezwiednie się zanurzył
Miło wiedzieć, że ludzie wokół mnie nie odlecą, więc więc
Mam w mojej głowie i ciele
Podniosłem długopis i notatnik, nawet jeśli wielu z was chce zrezygnować
Co noc, za każdym razem uświadamiam sobie, że nadejdzie więcej skażonych godzin
Niszczących indywidualne myśli albo zbyt dużą gadatliwość
Idę tam, myślę o sobie, przyszedłem tutaj swoją drogą
Nigdy się nie poddam, jestem zdeterminowany iść do nieba, mówię yeah
Miałem to, sprzedaję swoje gardło, młody Sims* sprzedaję
Zobaczymy się do końca

#Uwierz w cokolwiek mówią, moja droga
Dzisiaj teraz mógłbym odlecieć
Jestem w stanie to zrobić
Idę moją drogą

2 Lipiec 2009, Kim Han Gil** z Republiki Korei, 702 dni***, obowiązek mężczyzny, zrobione
Cztery miesiące później, po przejściu przesłuchania dzięki płycie demo
Krok do przodu, jednak z kilkoma zniekształconymi marzeniami
Przyjaciele, czy to marzenie, którego pragniecie całym sercem?
Ale wiem, że to mój los, sznurówki są już mocno zawiązane
Wiem co o mnie mówisz
Szumowina taka jak ty beztrosko omawiająca życie, ja... ja mówię yeah
Ponieważ idę do, och wszyscy słuchajcie
Idol, cokolwiek/nie ważne, nie znam czegoś takiego, jestem rapperem, hiphopowcem

#

x2
Dobra, teraz wam pokażę
Biorę wszystko na tym świecie
Nic więcej nie pragnę
Teraz królestwo ponad ścianami

Ścieżką, którą kontynuuje iść jest całkiem nowa MIC
Nie ważne, nie obchodzi mnie to
Kiedy byłem nastolatkiem zaufałem wierze
19 lat i pewny siebie, zostałem w Seulu
Tam stopniowo dorosłem, żeby zobaczyć
Moja dusza pod i nad, w każdym razie do przetrwania
To tylko ja, bądź cicho
Świat to nie Golden Bell****
Ale nie mogę upaść
Mężczyzna po prostu robi to jeszcze raz
Życie to cierpki deser
Obserwuj mnie, przegryzę się
Są chwile, kiedy jestem bardziej zły niż smutny
Kilka razy, ale im więcej tym weselej
Czyni mnie silniejszym, teraz ci pokażę
Tak, idę swoją drogą

# x2

*jeden z członków M.I.B
**lider M.I.B, pseudonim w grupie 5zic
***chodzi mu o obowiązkową w Korei służbę wojskową, którą odbył przed debiutem w wieku 20 lat
****prawdopodobnie chodzi o koreański program rozrywkowy Star Golden Bell

angielskie tłumaczenie Myra@mibnation



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...