Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 10 grudnia 2012

Zia - For a year 2012

Bardzo ciekawy koncept MV, jeśli jeszcze nie widzieliście, to warto zerknąć :D


Zia - Przez rok

Minął rok odkąd czekałam, głaszcząc swoje serce
Jeśli zacznę rysować twoją twarz, czas tak bardzo mija
Zastanawiam się, czy uznasz mój zmieniony wygląd za dziwny

#Jak wiersz napisany łzami
Jeśli ta smutna miłość tak się skończy, to ja też się skończę
Tęsknię za twoim uśmiechem w dzień, kiedy zerwaliśmy i dzień wcześniej

Jeśli spotkam cię pewnego dnia, jak powinnam się do ciebie odezwać?
Zignorujesz mnie i przejdziesz koło mnie jakbyś mnie nie widział?
Wszyscy faceci, którzy mnie mijają wyglądają jak ty

#

"Nawet jeśli mnie nie zapomnisz i tak do ciebie nie pójdę"
Nie możesz chociaż raz mi tego powiedzieć?
Zanim tak zrobisz, będę na ciebie czekać

Jak coś, czego nie mogę sama zrobić
Pożegnanie bez ciebie jest zbyt trudne
Jeśli nie jesteś ze mnie zadowolony i musisz kochać inną osobę
Jeśli to dobre dla ciebie, to w takim razie dla mnie też jest dobre

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...