Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 7 grudnia 2012

ZE:A - Beautiful lady 2012


ZE:A - Piękna pani

Jesteś taka piękna dziecinko, powiem ci
Jesteś taka piękna, jak jesteś piękna, dzisiaj wieczorem

Woo woo woo woo woo twoje oczy
Woo woo woo woo woo twój uśmiech
Woo woo sprawia, że wariuję woo woo zgadza się

Dzisiaj wieczorem, w taką piękną noc jak dzisiaj
Mocno trzymam twoją dłoń i tulę cię, która jesteś miękka
Patrzę tylko na ciebie

Wciąż jestem młody i mogę być niewysoki, moje kochające ciebie serce jest duże
Szczerze mówię ci, że cię kocham

Hej! Piękna moja pani, przyjdź do mnie dziecinko
Nie widzę żadnych innych dziewczyn, kiedy widzę ciebie, dlaczego moje serce tak reaguje?
Kiedy się mierzysz i męczysz i jesteś o krok od upadku
Wtedy stanę się twoim wygodnym łóżkiem, kocham to

#Jesteś piękna, lubię cię
Jesteś taka piękna,więc śpiewam tą piosenkę moja dziewczyno
Tylko ty możesz sprawić, że oddycham
Tak bardzo cię kocham, jesteś taka piękna

Jedyne co teraz mam to muzyka
Więc zawsze będę przed tobą śpiewał
Jak długo będzie ci się to podobać, ze mną jest ok

Dziecinko, kiedy tylko rzeczy stają się dla ciebie trudne, przyjdziesz i oprzesz się o moje ramię?
Jesteś moim aniołem - będziesz ze mną na zawsze?

Nie chcę tego popędzać i powoli ci mówić, że mi wystarczysz
Nie bój się i przyjdź do mnie, nie jestem złą osobą, zaufaj mi

#

Piękna piękna piękna moja pani x4

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...