Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

niedziela, 9 grudnia 2012

TOXIC - Lonely 2012


TOXIC - Samotny

Jestem samotny, jestem taki samotny bez ciebie
Jestem samotny, bo nie czekasz na mnie

#Wyłaniające się wspomnienie
Wypełnia się łzami
Chcę zostać
Ale w tym miejscu nic nie ma

Jestem samotny

To nie boli, nie dotykaj mnie
Powiedziałaś mi, żeby udawał, że cię nie znam
Nie wyjaśniaj, czy to jest nieznośne?
To nie to samo, ja cię rzuciłem

#

Jestem samotny, jestem taki samotny bez ciebie
Jestem samotny, czekam, ale nie ma cię tutaj
Jestem samotny
Nie czekasz na mnie

Nie zatrzymuj mnie, nie masz ze mną nic wspólnego
Tak ci powiedziałem
Pytanie "Jak się masz?" jest bezużyteczne
Nawet jeśli się odwrócisz, jesteś obca

#

Jestem samotny, jestem taki samotny bez ciebie
Jestem samotny, czekam, ale nie ma cię tutaj
Jestem samotny
Nie czekasz na mnie, jestem samotny
Nie czekasz na mnie

angielskie tłumaczenie LoveKpopSubs11, kpoplyrics.net

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...