Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 12 grudnia 2012

Noel - Bandage/Love 911 2012 (Bandage/Love 911 OST)


Noel - Opatrunek/Miłość 911

Ponieważ miłość nie jest czymś, co jest łatwe
Chyba blizna w moim sercu była duża
Ponieważ żadne słowa nie były mi znajome

W pewnym momencie, twój głos
Z daleka przychodzi do mojego ucha
Kiedy myślę o tobie, uśmiecham się

#Zanim pokazałaś mi swoje serce
Próbowałem to ignorować i ukryć moje serce, ale
Ciągle rozchodziłaś się we mnie, wypełniając moją głowę
Chociaż próbuję cię wymazać

##Coraz bardziej i bardziej myślę o tobie
Coraz bardziej i bardziej chcę trzymać twoją dłoń
Chcę wszystko zaryzykować
Szczerze mówiąc, ciągle o tobie myślę

###Coraz bardziej i bardziej za tobą tęsknię
W ten sposób nie mogę oddychać
Spójrz na mnie tak jak wcześniej
Teraz stanę się twoimi oczami

Z powodu twojego cichego i jasnego uśmiechu
Dziwnie, moje serce ciągle
Chce biec do ciebie

#
##
###

Chciałem chociaż raz ci powiedzieć
Więc pozwól mi wyznać co mam w sercu
Teraz ci pokażę

Będę cię coraz bardziej i bardziej kochać
Odrobinę bardziej będę cię kochać
Chcę wszystko zaryzykować
Szczerze mówiąc w moich oczach, ciągle o tobie myślę

###

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...