Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 15 grudnia 2012

B1A4 - If... 2012


B1A4 - Jeśli...

Czy kiedykolwiek czułeś jakbyś nie miał apetytu
I bolała cie jedna część twojego serca
Albo czy kiedykolwiek czułeś jakbyś nie miał sił, żeby wstać
I czułeś się pusty
Czy kiedykolwiek poszedłeś do szpitala i nie wiedziałeś, gdzie cię boli
Wiem, że to wszystko
Przez nią

#Och dziewczyno, gdzie jesteś
To ty, tak długo jak jesteś ty
To ty, tak długo jak jesteś ty

##Noc bez świateł
Która jest pełna smutku
Serce, które jest strasznie zimne
Nie mogę tego znieść

###Ty ty
Tak długo jak jesteś ty
Tak długo jak jesteś ty

Dlaczego smutna piosenka, która pojawia się w radiu
Wydaje się być o mnie
Dlaczego czułem jakbym był sam
Idąc ulicą pośród wielu ludzi
Dlaczego miałem wrażenie, że jest zima nawet
Gdy jasno świeciło słońce
Wiem, że to wszystko
Przez nią

#
##
###

Sposób w jaki żyję bez ciebie to tak
Jakbym cierpiał do punktu, gdzie
Czy czas płynie, czy się zatrzymał
Nawet jeśli pójdę do szpitala, po prostu nie wiem dlaczego cierpię
Kiedy tylko będziesz mnie potrzebować, po prostu mnie zawołaj
Potrzebuję cię dokładnie teraz, ale tylko się szwędam
Mój pusty pokój, który nic nie ma
W taką cichą noc jak ta
Tęsknię za tobą, która jesteś światłem księżyca i płaczę zanim zasnę

To nie prawda
Ponieważ mam wrażenie, że to sen
Wszystko wydawało się kłamstwem, dziecinko

Na wypadek gdybyś wróciła
Na wypadek gdybyś mnie szukała
Będę tutaj dla ciebie
Dla ciebie

To ty ty jeśli mnie kochasz x2

##
###

To ty ty jeśli mnie kochasz x2

##
###

angielskie tłumaczenie hyejin@b1a4trans



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...