Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 6 grudnia 2012

A-Treez - Hello miss (Full House Take 2 OST)


A-Treez - Witaj panienko

Witaj witaj witaj
Nie mów, że mnie teraz lubisz
W moich objęciach, bądź moją miłością i daj mi swoją dłoń

Kiedy widzę twoje wargi, czuję twój dotyk
Jeśli się do mnie zbliżysz, jesteś moim marzeniem
Pragnę tylko ciebie

Dzień za dniem mija czas i staję się podekscytowany
Kiedy na mnie patrzysz, mój uśmiech jest tylko dla ciebie

#Witaj witaj jesteś moją boginią
Twoja miłość moja miłość
Witaj witaj kocham tylko ciebie
Dziecinko jesteś z nieba

Chcę być z tobą codziennie
Masz mnie, wszystko
Nie chcę stracić nawet chwili
Kochanie jesteś moim niebem

Mój oddech przyspiesza, kiedy patrzysz na moje usta
Chwila, w której się pojawiasz, jesteś moim snem
Pragnę tylko ciebie

Moje oczy zawsze się rozpalają
Moje serce zawsze bije dla ciebie
Kocham cię

# x3

angielskie tłumaczenie Hunnai



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...