Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

niedziela, 25 listopada 2012

Wonder Girls feat. San E - Act cool 2011


Wonder Girls - Zachowuj się cool
nie będę tutaj tłumaczyć tego słowa (jeśli ktoś nie jest zaznajomiony z jego znaczeniem: cool - wyluzowany, świetny, spoko)

Hej ludzie, chcecie być cool?
Chcecie się nauczyć jak
Zachowuj się cool, zachowuj zachowuj się cool, zachowuj zachowuj się cool, zachowuj zachowuj zachowuj zachowuj
Więc co masz zamiar zrobić
Szszsz,to Wonder Girls

Jak mam na imię? (L.I.M.) najmłodsza członkini Wonder Girls (jestem tutaj)
Jestem Hye Lim, jeśli mnie nie znasz, to obejrzyj sobie telewizję
Jeśli wciąż mnie nie znasz, to zapisz to sobie
Dokładnie to zapisz - proszę bardzo, to - mój rap

"Tell me" kto jest "So hot" jak ja? - "Nobody"*
Dlaczego, masz coś do powiedzenia? Na co się patrzysz?
Wszyscy dobrze wiedzą, późno dołączyłam do drużyny
Co z tego? Powiedz mi prosto z mostu - Hye Lim jest niesamowita

Inne damskie raperki są łagodne
Teraz jestem zmęczona udawaniem miłej
Nawet Yubin unni** słucha mojego rapu
Myślałam, że jesteś tylko miły i cichy

Rapuję po koreańsku i umiem rapować po angielsku
Umiem śpiewać po chińsku - mówię czterema językami
Śpiewam, tańczę, mówisz o mnie bzdury?
To nie jest cool, zamknij się i tańcz chłopcze

Zachowuj się cool, zachowuj zachowuj się cool, zachowuj zachowuj się cool, zachowuj zachowuj zachowuj zachowuj
Więc co zrobisz? Więc co zrobisz?
Szszsz to ciągle Wonder Girls

Wy lisy zachowujecie się jak królowie dżungli, uważajcie!
Tygrys naprawdę wrócił
My Wonder Girls wróciłyśmy, żeby rozprzestrzeniać cudy
Jeśli chcesz sprawdzić nasz nagrania, poszukaj najpierw w Korei

Zdobyłyśmy potrójną koronę a potem pojechałyśmy do Ameryki
Weszłyśmy do Billboard Hot 100*** i teraz jesteśmy gwiazdami filmowymi
Ale co masz czelność mówić?
Powiedz to jeszcze raz - taa, nie masz tego, co potrzeba

Moje imię i twarz idą na cały świat
Szybko się zmienia, leci do ostatniego stulecia
Jeśli spróbujesz grać jak ja, zranisz się
Możesz próbować i próbować, ale znowu się zranisz

Rapuję po koreańsku i umiem rapować po angielsku
Umiem śpiewać po chińsku - mówię czterema językami
Śpiewam, tańczę, mówisz o mnie bzdury?
To nie jest cool, zamknij się i tańcz dziewczyno

Zachowuj się cool, zachowuj zachowuj się cool, zachowuj zachowuj się cool, zachowuj zachowuj zachowuj zachowuj
Więc co zrobisz? Więc co zrobisz?
Szszs przestań mnie uciszać

Zrobię to, co chcę
Tak jak ta niespodziewana zmiana rytmu
Więc nikt mnie nie przewidzi
Nie możesz zatrzymać mojego lotu
Ponieważ jestem niesamowitą [wonder] dziewczyną

Zachowuj się cool, zachowuj zachowuj się cool, zachowuj zachowuj się cool, zachowuj zachowuj zachowuj zachowuj
Zachowuj się cool, zachowuj zachowuj się cool

*tytuły piosenek Wonder Girls, tłumaczenie zdania Powiedz mi, kto jest taki gorący jak ja? - Nikt
**wyjaśnienie klik
***amerykańska lista przebojów tworzona przez magazyn Billboard

angielskie tłumaczenie pop!gasa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...