Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 27 listopada 2012

Monday Kiz - My love (Full House Take 2 OST)


Monday Kiz - Moja miłość

Rysuję i rysuję twoją twarz i znowu wylewam łzy
Łzy kapią i rozchodzą się w moim sercu

Bezmyślnie się uśmiecham i wtedy znowu wzbierają łzy
Tęsknię za tobą, która się ode mnie odwróciłaś

#Wciąż nie wiem
Że tęsknię i znowu za tobą tęsknię
Że cierpię
Naprawdę nie wiesz
Próbuję cię wymazać i wymazać, ale
Wciąż o tobie myślę

##Moja miłość, moje serce płacze
Czuję jakbym umierał, czuję jakbym wariował bez ciebie
Moja miłość, moje serce cierpi
Krzyczę, że tylko ciebie kocham

Tęsknię za tobą, tęsknię za tobą
Znowu przeglądam swoje wspomnienia
Tylko moje wspomnienia żyją na tej pustej ulicy

#

Moja miłość, moje serce płacze
Czuję jakbym umierał, czuję jakbym wariował bez ciebie
Moja miłość, moje serce cierpi
Szukam cię, kocham tylko ciebie

##

angielskie tłumaczenie pop!gasa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...